במפגש עם בנט

מזכיר המדינה האמריקני: "מחויבים לביטחון של ישראל"

ראש הממשלה, נפתלי בנט נפגש הערב עם מזכיר המדינה של ארה"ב, אנתוני בלינקן. בפתח הפגישה נשא הצהרה בה גם התייחס להתמודדות ישראל עם נגיף הקורונה (חדשות)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
מזכיר המדינה האמריקאי (צילום: Marc Israel Sellem/POOL/flash90)

ראש הממשלה בנט שהמריא אתמול לארצות הברית נפגש הערב (רביעי) עם מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן, בסיומה השניים יישאו הצהרה משותפת.

בפתח הפגישה אמר מזכיר המדינה: "ארה"ב מחויבת לחיזוק הקשר האסטרטגי עם ישראל. הממשל מחויב לביטחון של ישראל ולזכותה להגן על עצמה. זה בא לידי ביטוי גם בסיוע הביטחוני, הממשל שלנו מחויב לכך שכיפת ברזל תמשיך להגן על אזרחי ישראל ולשמור על יכולתה של ישראל להגן על עצמה מפני אירן ושלוחותיה".

"אני מצפה לשוחח איתך היום על התעצמותה של איראן". אמר המזכיר כשהוא פונה לבנט. "במשך עשורים, ישראל וארה"ב בנו מערכת יחסים המבוססת על אמון ואינטרסים משותפים. אנחנו נדאג להמשך השמירה על בטחונם של הישראלים".

בהמשך גם שיבח את התמודדות ישראל עם הקורונה ואמר כי "צפינו בהערכה בהובלה העולמית של ישראל במלחמה בקורונה".

בנט צפוי להיפגש עם בכירים רבים בממשל האמריקני בהם מזכיר ההגנה והיועץ לביטחון לאומי, מחר יפגש בפעם ראשונה עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן.

קודם המראתו אמש נשא בנט הצהרה לעיתונאים ואמר "אני מביא איתי רוח חדשה. אנחנו נטפל בהרבה חזיתות, ובראשן החזית האירנית וקפיצת המדרגה בתוכנית הגרעין - בעיקר נעסוק באיך למנוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר