קוצר את פירות נתניהו?

במשמר כבוד: בנט הגיע לארמון בבחריין • צפו

במהלך ביקורו הרשמי הראשון של ראש ממשלה ישראלי, נפתלי בנט רה"מ התקבל במשמר כבוד על ידי יורש העצר וראש הממשלה הבחרייני סלמאן בן חאמד אל-ח׳ליפה (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: חיים צח, לע"מ)

במהלך ביקורו הרשמי של ראש הממשלה נפתלי בנט בבחריין, התקבל בנט במשמר כבוד בארמונו של יורש העצר הבחרייני.

בנוסף, נועד בנט גם עם שר החוץ - ד"ר עבד אל-לטיף בן ראשד אל-זיאני, שר התעשייה, המסחר והתיירות - זאיד בן ראשד אל-זיאני, ושר התחבורה, התשתיות, הבינוי והחקלאות - כמאל בן אחמד מוחמד.

ראש הממשלה והשרים דנו בהעמקת שיתופי הפעולה וברעיונות שונים בתחומי החדשנות, הכלכלה והטכנולוגיה. בנוסף, הצדדים שוחחו על הדרכים למיצוי היתרונות הגיאוגרפיים בין ישראל ובחריין, בין השאר, לצורך תנועת סחורות בין אסיה לאירופה.

בפתח הפגישה אמר ראש הממשלה: "תודה לכם, חבריי, על קבלת פנים חמה ונדיבה כל-כך. זהו ביקור רשמי ראשון של ראש ממשלה ישראלי בבחריין אך הוא אינו רק ביקור סמלי.

עוד אמר כי מטרת ביקורו "ליצוק תוכן לתוך הסכמי אברהם בסחר, בקשרים בין-אישיים ובכל ההיבטים. אני מצפה מאוד להמשך היום הזה".

שר החוץ הבחרייני השיב לבנט ואמר "תודה לך ראש הממשלה, ברוך הבא לבחריין. אנו שמחים מאוד ומצפים לדיונים פורים ותוצאות נהדרות מהפגישות שמתוכננות היום עם הוד מלכותו, המלך, ועם הוד מעלתו, יורש העצר. אתה נמצא כאן בין חברים".

כזכור, ב-15 בספטמבר 2020 נחתם בין ישראל לבחריין הסכם לנרמול היחסים הדיפלומטיים והכלכליים בתיווכו של נשיא ארה"ב דאז דונלד טראמפ , אולם עד כה לא ביקר ראש ממשלה ישראלי בבחריין. כעת, ראש הממשלה בנט מבקר בממלכה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר