איחוד האמירויות

עונש מוות לישראלית שהורשעה בסחר בסמים

ערביה ישראלית נעצרה באיחוד האמירויות עם חצי ק"ג קוקאין ובית המשפט גזר את דינה למוות. עורך דינה צפוי להגיש ערעור, כשיתכן שגזר הדין יוחלף בעונש מאסר כבד • משרד החוץ: "מטפלים במקרה הקשה" (עולם)

אילוסטרציה (צילום: שטארסטוק)

זאת לא הפעם הראשונה שישראלים נתפסים בהברחת סמים בחו"ל, אולם גזר הדין הדרמטי שהושת באיחוד האמירויות על ישראלית שנתפסה חריג במיוחד.

אזרחית ישראל, נעצרה באיחוד האמירויות כשבדירתה נמצאה כמות של כחצי ק"ג קוקאין. הצעירה טענה מיד שהחבילה כלל לא שלה, אך זה לא מנע מהשוטרים באבו דאבי לעצור אותה ולהגיש נגדה כתב אישום.

היום (שלישי) בית המשפט באבו דאבי הרשיע אותה, ופסק את דינה למוות. עורך דינה צפוי לערער על ההחלטה ולבקש להמיר את עונש המוות בעונש מאסר ארוך, כשבמקרים רבים גם כשנגזר עונש מוות במדינה הוא לא מבוצע, ובפועל מרצה הנאשם את עונשו בשנות מאסר ארוכות.

במשרד החוץ אישרו את הפרטים, ואמרו כי הם "מכירים את המקרה ומטפלים באמצעות המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי, נציגויות ישראל באיחוד האמירויות".

נזכיר, כי באוקטובר האחרון נעצר בדובאי ישראלי תושב מרכז הארץ, כשהוא מסייע בהברחת 500 ק"ג קוקאין(!), כשהוא נתפס במבצע משותף בין ישראל ואיחוד האמירויות. כעת עולה החשש שלאור כמות הסמים הגדולה, ולאור ההחמרה ההולכת ועולה ברף הענישה במדינה התביעה תדרוש אף כנגדו עונש מוות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר