חיסול ישראלי?

איראן: מהנדס בכיר חוסל בידי כמה חמושים

על פי הדיווחים באיראן, אלמונים חיסלו הלילה מהנדס בכיר בתעשייה הביטחונית האיראנית ואת עוזרו. התובע הציבורי האיראני טען כי האיראניים עצרו רשת של אנשי המוסד (עולם)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

על פי הדיווחים באיראן, אלמונים חיסלו הלילה (שלישי) מהנדס בכיר בתעשייה הביטחונית האיראנית ואת עוזרו. התובע הציבורי האיראני טען בנוסף כי שירותי הביטחון האיראניים עצרו רשת של אנשי המוסד שהתכוונו להתנקש בכמה מדענים איראניים. בישראל לא הגיבו לעת עתה לשני הדיווחים.

לטענת האיראנים, סוכני המוסד נעצרו במחוזות סיסטאן ובלוצ'סטן הנמצאים בדרום-מזרח איראן לאחר מעקב אחריהם שנמשך שמונה חודשים.

בתקופה האחרונה, בכירים איראניים רבים חוסלו בנסיבות מסתוריות. רק לפני 3 ימים דיווחו כלי תקשורת המקושרים לאופוזיציה באיראן על מותו של קצין נוסף בזרוע האוויר והחלל של משמרות המהפכה. לאחר מכן פורסמה מודעת האבל באיראן של הקצין, והאב פראמרזיאן. נסיבות מותו לא פורסמו.

כמו כן, האיראניים דיווחו בשבוע שעבר על מותו בתאונת דרכים של עלי קמימי, לוחם ביחידת התעופה והחלל של משמרות המהפכה. קודם לכן דווח באיראן על מותם שני מדעני חלל וגרעין איראניים שנמצאו ללא רוח חיים ככל הנראה הורעלו למוות.

האיראניים מבחינתם מאיימים לפגוע בישראלים בחו"ל, כשעל פי ההתרעות הם ניסו לפגוע בתיירים ישראלים הנופשים בטורקיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר