תיעוד בוער

צפו: אוקראינה מפציצה מהאוויר כוחות צבא רוסיה מוסווים

הקרבות במזרח אוקראינה מדשדשים. רוסיה לא מתקדמת כפי שתכננה בחבל הדונבאס. גם אוקראינה לא רושמת התקדמות בחרסון • תיעוד מההפגזות מהאוויר על כוחות מוסווים (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
ההפגזות מהאוויר (צילום: צבא אוקראינה)

הקרבות במזרח אוקראינה נמשכות, אך לא בקצב שפוטין ייחל לו: לפי דיווח הבוקר (שני) של המודיעין הבריטי, רוסיה לא השיגה התקדמות משמעותית מאתמול באזור חבל הדונבאס, במזרח אוקראינה, זאת על אף הפצצות ארטילריה גדולות.

עוד טוענים במודיעין הבריטי כי גם אוקראינה, מנגד, לא הצליחה להתקדם באזור העיר חרסון, בדרום מזרח המדינה.

בצבא אוקראינה פרסמו סרטון וידאו שבו נראית השמדת כוחות צבא רוסיים, שהסתובבו באוקראינה ברכבים צבאיים, מהאוויר, וכן הפצצת עמדות תצפית.

בתחילת השבוע הפציצו כוחות צבא רוסיה מבנה אזרחי בעיר צ'אסוב יאר במחוז דונייצק. לדברי רשויות החירום באוקראינה, כ-15 בני אדם לפחות נהרגו בהפגזה. בנוסף, 20 בני אדם נוספים, בהם ילד, נחשבו כנעדרים מתחת להרס הרב של חלק בבניין המגורים בן חמש קומות שנהרס כליל. בנוסף, חמישה בני אדם חולצו ופונו לבית החולים.

על פי הדיווח, המקום הופגז באמצעות רקטות רוסיות. "רצנו למרתף, היו שלוש פגיעות, הראשונה שבהן הייתה במטבח" סיפרה אחת הניצולות לסוכנות הידיעות 'רויטרס'. עוד סיפרה: "את ההפגזה השנייה, אני אפילו לא זוכרת, היה הבזק, רצנו לכיוון הכניסה השנייה ואז ישר לתוך המרתף. ישבנו שם כל הלילה עד הבוקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר