"התכסיס האוקראיני"

בכיר רוסי טוען: על כל חייל רוסי בחרקיב היו 8 אוקראינים

ימים אחרי התרגיל האוקראיני בו גרמה אוקראינה לרוסיה לדלל את הכוחות באיזור חרקיב, דבר שאפשר לה לכבוש בקלות - ברוסיה חושפים את המצב הרוסי (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: צבא אוקראינה)

המלחמה באוקראינה: ימים ספורים אחרי התרגיל האוקראיני כשאוקראינה הפתיעה את הכוחות הרוסיים באיזור מחוז חרקיב הכבוש, ויטלי גנצ'ב, קצין רוסי בכיר מהאיזור, טען מוקדם יותר היום (שני) בריאיון לטלוויזיה רוסית כי על כל חייל רוסי באיזור היו 8 חיילים אוקראינים.

באוקראינה טענו כי בימים האחרונים הצליחו לכבוש 3,000 קילומטרים מידי הרוסים, תבוסה רוסית שלא הייתה כמותה מאז הנסיגה הגדולה מקייב חודש לאחר הפלישה לאוקראינה.

עוד טוענים באוקראינה כי ביממה האחרונה הצליחו לכבוש מחדש 20 כפרים לידיהם. עוד טענו כי הצליחו לכבוש 500 קילומטרים רבועים במחוז חרסון.

באוקראינה פתחו לפני כשבועיים במתקפת נגד משמעתית באיזור מחוז חרסון שבדרום-מזרח אוקראינה, מה שהביא את רוסיה לתגבר כוחות באיזור באופן משמעותי.

בקייב הבינו כי כוחות רוסיים רבים פונו מאיזור חרקיב לצורך התגבורת בחרסון, ולכן החליטו לפתוח במתקפת פתע גם באיזור חרקיב, שם כאמור, שהו כוחות דלילים יחסית בשל מעבר של לוחמים רוסים רבים לאיזור הלחימה במחוז חרסון.

ברוסיה כאמור, הופתעו מהמתקפה בשני המחוזות, ועל פי גורמי מודיעין מנסים לשמור על השטחים שעדיין לא נכבשו מחדש באיזור חרקיב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר