שבוע למות המלכה

מאות אלפים בתור להיפרד מהמלכה, המשפחה ביום חופש

לקראת יום שני הקרוב בו תקבר המלכה אליזבת אחרי יותר מ-70 שנות מלכות, נפתחו השערים לפרידה מהמלכה גם לאזרחים - שחלקם המתינו ימים שלמים (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: Shutterstock)

ארבעה ימים לקבורת המלכה: אולם ווסטמינסטר בלונדון נפתח אמש (רביעי) לבאים מכל רחבי העולם להפרד מהמלכה - כשביום שני ילקח הארון והמלכה שמלכה על הממלכה המאוחדת בשבעת העשורים האחרונים תקבר.

על פי ההערכות בבריטניה, כמיליון בני אדם ירצו לעבור על פני ארונה של המלכה ולהפרד, אך ככל הנראה לא כולם יספיקו לעבור על פניו.

לאורך התור הוצבו 500 שירותים ניידים ועמדות שתייה לשירותם של הממתינים - כשעל פי הדיווחים בממלכה, נכון לשעה 13:50 בצהריים (שעון ישראל), אורך התור נאמד בקרוב לשישה קילומטרים.

"חיכיתי באוהל 48 שעות" סיפר אדם שהמתין באוהל עד לפתיחת הארמון אתמול בלילה. "הגעתי עם תיק מינמאלי, אבל מקווה שאוכל להיכנס כמה שיותר מהר".

אורך התור המעודכן (גוגל מפות)

כך למשל אם ובתה המתינו וזכו להיות ה-17 בתור, כשהאם, בת ה-85 אמרה: "לא הבאנו איתנו כלום. אפילו לא טאבלט, רק קלפי משחק, אני ידעתי שנמצא פה חברה עד שנכנס להפרד מהוד מעלתה".

בלונדון מעריכים כי אם אכן מיליון בני אדם יגיעו להפרד, פחות מחצי מהם יצליחו באמת להיפרד מהמלכה עד לקבורתה ביום שני.

במהלך העברה הארון מארמון בקינגהאם צעדו המלך צ'ארלס השלישי יחד עם בני משפחת המלוכה. במהלך העברת הארון בוצע ירי של כבוד למלכה.

לצד זאת, בממלכה דווח כי אחרי שבוע אינטסיבי במיוחד, בני המלוכה יישארו לנוח באמון לקראת הקבורה ביום שני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר