למרות המלחמה באוקראינה

פספורטכארד תבטח את אלפי המתפללים באומן

חברת ביטוחי הנסיעות פספורטכארד תאפשר לאלפי החסידים באומן לרכוש ביטוח מלא – וזאת על אף מצב המלחמה במדינה (חדשות בעולם)

(צילום: מרפאת אומן)

כמו בשנה שעברה, החברה לוקחת חלק בהקמת מרפאה קדמית ייעודית ובעיבוי מערך האמבולנסים שיהיו ערוכים להסעת חולים למעברי הגבול.

בעקבות מצב הלחימה באוקראינה ועל רקע אזהרת המסע של משרד החוץ מסרבים ברוב חברות ביטוחי הנסיעות לבטח את הנוסעים לאומן, אך בחברת הביטוח פספורטכארד יצאו בהודעה רשמית על מכירת ביטוח עבור עשרות אלפי החסידים שצפויים לפקוד במהלך ראש השנה וחגי תשרי את ציונו של רבי נחמן מברסלב באומן .

וזאת בעקבות ההבנה בחברה כי אלפי החסידים יבואו בכל מקרה.

בעטיין של השלכות הלחימה בשטחה של אוקראינה הכוללות את סגירת המרחב האווירי האוקראיני לטיסות אזרחיות מה שמונע אפשרות חילוץ מוטסת במקרה חירום , מעמידה פספורטכארד מערך אמבולנסים נרחב שיאפשר פינוי פצועים וחולים קשה למעברי הגבול לצורך המשך הטסתם ארצה, זאת בנוסף להסדר מיוחד עם מרפאה ברחוב הראשי מרחק קצר מהציון, שתהיה ערוכה לספק את מירב טיפולי החירום.

גם בשנה שעברה בשיא פרוץ גל האומיקרון בעולם, הייתה פספורטכארד החברה היחידה שביטחה את הישראלים באומן. כמו כן, עם פרוץ המלחמה עם רוסיה צוות החילוץ של פספורטכארד היה צוות החילוץ המערבי הראשון להגיע לגבולות היבשתיים ובמסגרת עבודת הצוות חולצו אלפי ישראלים מלב אוקראינה.

רונית סגל מנכ"לית פספורטכארד:
"על אף הלחימה שממשיכה להתקיים באוקראינה אנו נמשיך לבטח את לקוחותינו גם במקרים כאלו. לקראת הגעתם של עשרות אלפי מתפללים ולכל אורך שהותם במדינה, אנו ערוכים לספק להם שירות מהיר, איכותי ובטוח. במסגרת אותה ההערכות, כבר בימים אלו פועלים צוותים ייעודיים באוקראינה במטרה להכין את התשתיות והשירותים לכל אורך התקופה. אנו נמשיך לפעול על מנת להעניק את השירות המקצועי, הנוח והטוב ביותר על מנת שבכל מקום בעולם ישראלים יוכלו לטייל בבטיחות."

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר