"בוקר נורא בירושלים"

בעולם מסקרים ומגנים את הפיגוע | אוקראינה: "לטרור אין הצדקה"

ברחבי העולם מסקרים את הפיגוע המשולב בירושלים ומדינות שונות מגנות את הפיגוע | אוסטרליה קוראת לאזרחיה להיזהר בירושלים | המדינות והשגרירים שגינו את הפיגוע המתועב (בעולם, מדיני)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
הפיגוע בירושלים (צילום: חיים גולדברג כיכר השבת)

ברחבי העולם מגנים את הפיגוע הקשה בירושלים היום (רביעי) בו נרצח תלמיד ישיבה אריה צ'ופאק ו-19 נפצעו בדרגות פציעה שונות.

השגריר האוסטרלי כתב: "מחשבותינו עם אלו שנפגעו מהפיגועים המזעזעים בירושלים הבוקר. אלימות כזו לעולם אינה מקובלת. המשטרה ממשיכה בסריקות. על האוסטרלים באזור ירושלים לשמור על ערנות ולפעול לעצות הרשויות המקומיות."

פיגוע בירושלים • סיקור נרחב >>

בשגרירות אוקראינה בישראל כתבו: "שגרירות אוקראינה בישראל עצובה מאוד מהפיגועים הקטלניים בירושלים. אנו שולחים את תנחומינו הכנים למשפחת הקורבן, ומאחלים החלמה מלאה של הפצועים. לטרור אין הצדקה. לכל אדם מגיע שלום."

שגריר האיחוד האירופי בישראל כתב: "נחרד מפיגועי הטרור בירושלים שגרם למותם של אדם אחד ונפצעו רבים, בהם חלקם במצב קשה וקשה. אני מביע את תנחומיי העמוקים למשפחת הקורבנות ומאחל החלמה מהירה לכל הפצועים. טרור לעולם אינו מוצדק."

שגריר איטליה בישראל סרג'ו ברבנטי אמר כי הוא "בהלם עמוק מפיגועי הטרור הבוקר בירושלים. הרג אקראי של אזרחים הוא אחד הפשעים הגרועים ביותר, שפל ובלתי מוצדק. המחשבות שלי עם משפחות הקורבנות.

השגרירות היפנית בישראל פרסמה הודעת תנחומים בעברית וכתבה: "אנו מגנים בחריפות את הפיגועים שאירעו הבוקר בירושלים ומבקשים להביע את תנחומינו למשפחות הקורבנות ולאחל החלמה מהירה לכל הפצועים".

שגרירות צרפת פרסמה גם היא הודעה בה נכתב: "בוקר נורא בירושלים. אדם אחד נרצח ו-18 נפצעו ב-2 פיגועים נפרדים שבהם התפוצצו שתי פצצות בשתי תחנות אוטובוס. בין הפצועים היו מספר בני נוער. מחשבותינו עם משפחות הקורבנות".

גם השגרירות הפולנית פרסמה הודעה בעברית וכתבה: "מזועזעים ועצובים עמוקות עקב הפיגוע הבוקר בירושלים. מחשבותינו עם הקורבנות ומשפחותיהם."

בכלי התקשורת התייחסו לפיגוע. בסוכנות הידיעות הצרפתית AFP כתבו כי בירושלים התחשו שני "פיצוצים" ואמרו: "כשהשר לביטחון הפנים של ישראל כינה את הפיצוצים התקפות".

ברשת CNN דיווחו: "תלמיד בן 16 מת לאחר ששני פיצוצים הרעידו את ירושלים". עוד נכתב בידיעה כי מדובר ב"חשד לפיגוע טרור משולב".

ברשת הבריטית BBC דווח: "טרור בירושלים: נער נהרג במתקפה כפולה בתחנת אוטובוס". עוד נכתב: "השר לביטחון הפנים של ישראל אמר כי מדובר בפיגוע שלא נראה כבר זמן רב"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר