מדיניות ה-0 קוביד

המונים מוחים נגד השלטון הקומוניסטי בסין | תיעוד מהשטח

מאות יצאו למחות נגד המשטר הקומוניסטי, הנשיא שי ג'יפינג והגבלות 0 הקורונה של בייג'ינג | ההפגנות התלבו בימים האחרונים לאחר שעשרה נהרגו בשריפה שנגרמה מהמגבלות (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |

המחאות נגד מדיניות 0 הקורונה בסין מתלבות ומגיעות גם לערים הגדולות שנגחאי ובייג'ינג, זאת אחרי שבועות של מחאות כבדות.

בימים האחרונים התלבו המחאות נגד המשטר הסיני לאחר שעשרה בני אדם נספו בשריפה קשה כשהשכנים לא יכלו לצאת ולסייע בהוראת המשטרה - זאת בכדי שלא יפרו את כללי הקורונה.

גורמי שלטון בכירים בעיר אורימצ'י הוציאו במהלך ליל שבת הודעת התנצלות על "האירוע המצער", זאת בזמן שהשלטונות בסין מכחישים כי יש קשר בין מקרי המוות להגבלות הקורונה הנוקשות.

בהפגנה נגד שי ג'יפינג בעיר הגדולה שנגחאי מוחים זעקו בקולות חריגים יחסים עם קריאות לשלטון הקומוניסטי להתפטר וכן לנשיא שי ג'יפינג שלאחרונה היה הראשון מזה עשרות שנים להיות מנהיג שנבחר לתקופת כהונה שלישית על ידי מזכירות המפלגה.

"הסגרים גרמו לי להרגיש עצוב ומתוסכל, אבל עכשיו ההפגנות האלה מעודדות. לא ראיתי דבר כזה כבר הרבה מאוד שנים" סיפר אחד המפגינים לרשת הבריטית BBC.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר