הטרור מרים ראש

בְּחַיֵּיהֶם וּבְמוֹתָם: אלו שבעת נרצחי הפיגוע הי"ד בטבח בשכונת נווה יעקב

יממה אחרי הפיגוע הרצחני בליל שבת, שמם של שבעת נרצחי הפיגוע בשכונת נווה יעקב בירושלים הותר לפרסום | הגבאי והנער היו בדרך לשיעורי תורה, הזוג מזרחי נרצח כשירד לסייע לפצועים בפיגוע, הנרצח שבנו נפצע קשה ואזרחית מאוקראינה (חדשות, בארץ)

הנרצחים מימין לשמאל: הגבאי ר' שאול חי, הזוג מזרחי, הנער נתן מורלי, איליה סוסנסקי, ורפאל בן אליהו הי"ד (צילום: משפחתי)

הפיגוע הקשה בירושלים: הלילה (מוצ"ש) הותרו לפרסום שמותיהם של כלל הנרצחים בפיגוע בשכונת נווה יעקב בירושלים.

אליהו ונטלי מזרחי הי"ד: אליהו, בן 48, ורעייתו נטלי, בת 45, נישאו בשנים האחרונות ונרצחו אחרי שירדו לסייע לנפגעים בפיגוע. הלוויתם החלה הלילה בשעה 23:30.

שמעון מזרחי, אביו של אליהו מזרחי הי"ד סיפר בשיחה עם כלי התקשורת: "היינו באמצע ארוחת השבת, שמענו יריות, והבן שלי יצא לעזור לאנשים. מסתבר שכשהוא ירד למטה המחבל הוציא את האקדח, וירה בו ובאשתו".

הבחור אשר נתן מורלי הי"ד: אשר נתן, בן 14 בלבד, נרצח על ידי המחבל אחרי שהיה בדרכו לשיעור תורה. מנהל תלמוד התורה בו למד ספד לו ואמר כי הוא "ילד שמעולם לא פגע באף אחד, ילד עדין וזך נפש שלא עשה רע לאף אחד, כולם אהבו אותו מאד." הלוויתו יצאה הלילה בשעה 23:00.

הגבאי ר' שאול חי הי"ד: ר' שאול חי, בן 68, היה גבאי בית הכנסת בשכונת פסגת זאב. כשעשה את דרכו מבית של קרוב משפחה בנווה יעקב לפסגת זאב, נתקל במחבל שרצח אותו.

רפאל בן אליהו הי"ד: הותיר אחריו את רעייתו ושלושת ילדיו, כאשר אחד מהם נפצע אף הוא בפיגוע ומאושפז בבית החולים שערי צדק.

איליה סוסנסקי הי"ד: בן 26, טרם נמסר מועד הלוויתו.

הנרצחת השביעית בפיגוע הקשה היא אירנה קורולובה, אזרחית אוקראינה שעבדה אצל אישה מבוגרת, תושבת השכונה. אירנה נרצחה כשירדה להוריד את האשפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר