טיעון יצירתי

רוצחת בהריון טוענת: העובר שלי חף מפשע

אישה בהריון מפלורידה נאשמת ברצח של אישה אחרת, אולם הטענה שהיא העלתה בפני בית המשפט בו היא דרשה לשחרר אותה ממעצר לאלתר, גרמה לסערה משפטית (בעולם)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

נטליה הארל בת ה-24 מפלורידה, נעצרה על ידי המשטרה בפלורידה באשמת רצח. לטענת המשטרה האישה נסעה ברכב של "Uber", כשכפי המתועד בסירטון שתיעד את האירוע - היא נראתה מושיטה יד לעבר אישה אחרת שהייתה ברכב - אם לשלושה ילדים, וירתה בה בבטן, ירייה שגרמה למותה בבית החולים אליו פונתה.

כפי שפורסם בניו יורק פוסט, עורכי דינה של הארל העלו טענה יצירתית בפני בית המשפט, וטענו כי כל בית המשפט לשחרר את הארל לאלתר בשל העובדה שהיא בהריון, וגם אם האם חטאה - אין כל סיבה שהעובר שעוד לא נולד ייאלץ לשהות בחברתם של פושעים ואסירים אחרים, ובשל כך על בית המשפט להורות על שחרורה המידי של הארל עד לאחר הלידה.

עורכי דינה של הארל הוסיפו וטענו, כי הארל ירתה לשם 'הגנה על עוברה', כשבמהלך הקטטה היא חששה שהעובר ייפגע, ובשל כך היא שלפה את האקדח וירתה לנרצחת בבטן.

עורכי דינה הוסיפו והאשימו את המשטרה בטענה, כי הארל קיבלה יחס שאינו מתחשב בעובר שלה, תוך שהם מסרבים לאפשר לה להיבדק אצל רופא, ואף לקבל ויטמינים אותו המליץ רופא המשפחה לתת לה בכדי לשפר את מצבו של העובר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר