האיראנים: "כוחות קומנדו ישראלים במצרים"

עת הקונספירציות: סוכנות הידיעות הרשמית של איראן מדווחת כי סוכנים ישראלים שותפים בליבוי הרוחות. 'מובארק הוא בן ברית של ישראל', צוטט שר בכיר בממשלה. בכתבה נכתב עוד כי בעיתון היומי האמריקני, "הוושינגטון פוסט" נכתב כי ישראל עוקבת מקרוב אחר ההתפתחויות בעולם הערבי ומתיחחס להתפתחויות באיזור כאל "רעידת אדמה"

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

סוכנות הידיעות הרשמית של איראן מפיצה היום דיווח לפיו "כוחות קומנדו ישראליים נכנסו לקהיר על מנת ליצור מתח וחוסר שקט בעיר".

לפי ה"דיווח", מינויו של ראש המודיעין המצרי, עומר סולימאן, מוכיח כי מובארק נתן אור ירוק למשטר הציוני להתערב באירועים במדינה.

בסוכנות האיראנית סיפרו כי לדברי עדי ראייה, סוכנים ישראליים התערו בהמון במטרה להוביל את המחאה הציבורית לפסים אלימים.

הסוכנות דיווחה: "בינתיים, גורמים רשמיים ציוניים מביעים תמיכה חזקה במשטרו הדיקטטורי של מובארק ומאמינים כי התמוטטותו האפשרית יוביל לבידוד נוסף של המשטר הציוני באיזור".

בכתבה נכתב עוד כי בעיתון היומי האמריקני, "הוושינגטון פוסט" נכתב כי ישראל עוקבת מקרוב אחר ההתפתחויות בעולם הערבי ומתיחחס להתפתחויות באיזור כאל "רעידת אדמה".

בין היתר, מובא דבריו של שר בממשלה שאמר לאחרונה כי "תל אביב מאמינה ברצינות כי שלטונו של מובארק הוא שלטון חזק מאד, אשר יש ביכולתו להשתלט על המשבר על-ידי כוחות המודיעין".

מובארק, חותמים בסוכנות הידיעות את הדיווח, הוא בן ברית של ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר