חשיפה: רבנים מנסים לשחרר האסירים בגיאורגיה

קבוצת רבנים ואנשי עסקים הגיעו היום לביקור חשאי בגיאורגיה שימשך כיומיים. ל"כיכר השבת" נודע כי הם פועלים לשיחרורם של שני אנשי העסקים היהודים הכלואים במדינה. המשלחת בראשות רבה הראשי של יהדות גרוזיה, הרב יעקב גאגולאשווילי, וחבר מועצת הרבנות הראשית הרב יצחק דוד גרוסמן, בנוסף לקבוצת אנשי עסקים יהודים מרחבי העולם בראשות האוליגרך מיכאל מיריאלשווילי (בארץ)

יצחק רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: פלאש 90)

קבוצת רבנים ואנשי עסקים הגיעו היום לביקור חשאי בגיאורגיה שימשך כיומיים. ל"כיכר השבת" נודע כי הם פועלים לשיחרורם של שני אנשי העסקים היהודים הכלואים במדינה.

המשלחת בראשות רבה הראשי של יהדות גרוזיה, הרב יעקב גאגולאשווילי, וחבר מועצת הרבנות הראשית הרב יצחק דוד גרוסמן, בנוסף לקבוצת אנשי עסקים יהודים מרחבי העולם בראשות האוליגרך מיכאל מיריאלשווילי.

השניים רוני פוקס וזאב פרנקל עצורים מזה כחמישה חודשים, בחשד למתן שוחד לסגן שר האוצר הגאורגי בסך שבעה מיליון דולרים.

כזכור, השניים הואשמו בניסיון לשחד את הבכיר כדי שישכנע את שרי הממשלה המקומית שלא להתנגד לתוצאות הליך בוררות, שוב זכו בכמעט 100 מיליון דולר. כאמור השניים מכחישים את החשדות נגדם.

ל"כיכר השבת" נודע כי אנשי העסקים יוזמים יוזמות עסקיות ופרויקטים כלכליים מול ממשלת גיאורגיה, ומתנים את המשך הפעילות בשיחרורם של השניים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר