החשוד בהנחת המטען בבית-חב"ד - יהודי

רון הירש, בן ה-60, החשוד בהטמנת מטען החבלה בסמוך לבית-חב"ד ב"שמחה מוניקה" בקליפורניה בשבוע שעבר, נעצר הלילה באוהיו - כך מסרה אמש (יום שלישי) הבולשת האמריקאית. הוא נעצר אודות לערנות של אזרח שזיהה את הירש והזעיק את הבולשת שמיהרה לעצור אותו (חדשות, בעולם)

חיים שקדי | כיכר השבת |

רון הירש, בן ה-60, החשוד בהטמנת מטען החבלה בסמוך לבית-חב"ד ב"שמחה מוניקה" בקליפורניה בשבוע שעבר, נעצר הלילה באוהיו - כך מסרה הלילה (ג´) הבולשת האמריקאית.

לפי הודעת ה-FBI, הירש נמלט באוטובוס מקליפורניה, מיד לאחר הפיצוץ ביום חמישי שעבר. אמש, לאחר מצוד שנמשך מספר ימים, התקבלה שיחת טלפון מאזרח שזיהה אותו והוא נעצר בקליבלנד הייטס שבאוהיו.

הירש חשוד כי הציב מטען חבלה במשקל של כמאה ק"ג ליד בית-חב"ד ב"שמחה מוניקה" שבקליפורניה, וכעת הוא צפוי להיחקר על נסיבות הנחת המטען.

המטען התפוצץ ביום חמישי בשעות הבוקר כאשר בבית-חב"ד הסמוך התקיימה תפילת שחרית, נזק נגרם לאזור, אך בחסדי שמים לא היו נפגעים.

מיד לאחר פיצוץ המטען העריכו החוקרים כי מדובר בפיצוץ שנגרם בשל כשל טכני. אך לאחר בדיקת הזירה, התקבלו ממצאים שהוכיחו בוודאות כי מדובר במטען חבלה.

בעקבות הממצאים, הודיעה ה-FBI כי החשוד המרכזי הוא רון הירש, הידוע גם בשם ישראל פישר, אשר נהג לבקר במקום באופן קבוע ולאסוף תרומות.

סוכני ה-FBI הזהירו כי מדובר באדם "מסוכן ביותר", וקראו לציבור לסייע בחיפושים. כאמור, הלילה הוא נעצר אודות לערנות של אזרח שזיהה את הירש והזעיק את הבולשת שמיהרה לעצור אותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות