הצדעה נשיאותית

אובמה הכריז על "יום חינוך" לכבוד הרבי מליובאוויטש

נשיא ארה"ב ברק אובמה חתם על "יום חינוך לאומי" שיחול היום - יום הולדתו ה-109 של כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זצקו"ל ● "הרבי הקדיש את חייו לשיפור החינוך ודירבון לעשייה. מורשתו הינה מקור השראה לאנשים ללכת קדימה לבניית עתיד ורוד יותר", כותב הנשיא (חדשות, בעולם)

מנחם כהן | כיכר השבת |

נשיא ארה"ב ברק אובמה הכריז על "יום חינוך לאומי" שיחול היום - שישי, י"א ניסן, יום הולדתו ה-109 של כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש. יום החינוך יחול בכל מוסדות החינוך במדינות ארה"ב.

"העתיד של האומה שלנו תלוי ביכולת שלנו להנחיל לדורות הבאים את הערכים שיאפשרו להם לכתוב את ההיסטוריה של הדור הבא. כשאנחנו חוגגים את 'יום החינוך והשיתוף' בארה"ב, אנו מתחייבים להכין את בנינו ובנותינו לשגשג במאה ה-21 עם עקרונות ממוקדים", כותב הנשיא אובמה בהודעה המיוחדת שפרסם.

"ב'יום החינוך והשיתוף', אנו מציינים את רבי מנחם-מנדל שניאורסון, הרבי מליובאוויטש, שהקדיש את חייו לשיפור החינוך ודירבון לעשייה. מורשתו הינה מקור השראה לאנשים ללכת קדימה לבניית עתיד ורוד יותר".

עוד כותב הנשיא: "בכל שנה, יום החינוך והשיתוף, מזכיר לנו את המחויבות שלנו ליצירת הזדמנויות לעתיד טוב יותר".

אובמה חותם את המכתב: "לכן, אני, ברק אובמה, נשיא ארצות-הברית של אמריקה, מכוח הסמכות הנתונה לי על-ידי החוקה וחוקי ארה"ב, מצהיר על יום זה כיום החינוך והשיתןף בכל ארה"ב. אני קורא לכל האמריקנים לקיים את היום הזה עם הפעולות המתאימות".

יצוין כי המסורת של הכרזה על "יום חינוך" החלה לפני עשרות שנים, ביוזמה משותפת של בתי הקונגרס בארה"ב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר