הימים שאחרי

המשטרה לא מאמינה לרוצח מבורו פארק: "הוא היה שפוי"

מיהו לוי אהרן האמיתי, הקצב מבורו פארק? המשטרה מתקשה להאמין לעדות שמסר, והודפת את טענותיו של עורך הדין לפיהן לא היה שפוי בשעת המעשה. "העדות הזאת לא תאפשר לו לטעון אי שפיות זמנית", הסביר בלש בכיר במשטרת ניו-יורק. "זיכוי על בסיס אי שפיות זמנית לא תצליח לאהרן" (ארץ)

אברהם הלוי | כיכר השבת |

בימים שאחרי ההודאה המחרידה של מי שמכונה "הקצב מבורו פארק", מנסה המשטרה לפענח את אישיותו המורכבת של לוי אהרן בן ה-35.

אהרן הופיע בבית-המשפט והתקבל בקריאות זעם על-ידי המון שהתאסף מחוץ לאולם. עורך דינו כבר הסביר כי מרשו שומע קולות וההזיות הן אלה שהביאו אותו לבצע את הרצח המזעזע, אולם בלשי משטרת ניו-יורק לא משתכנעים מכך.

אהרן, כזכור, סיפר בעדותו שהתכוון להשיב את לייבי קלצקי ז"ל לידי הוריו המודאגים, אולם נבהל מההד התקשורתי ומהחיפושים הנרחבים בשכונה והחליט לרצוח אותו.

"העדות הזאת לא תאפשר לו לטעון אי שפיות זמנית", הסביר בלש בכיר במשטרת ניו-יורק. "זיכוי על בסיס אי שפיות זמנית לא תצליח לאהרן".

הבלש מפקפק גם בעדותו של הרוצח, שסיפר כי ביום שני בלילה היה לייבי חי ואף התלווה אליו לחתונה. "ייתכן מאוד שהוא רצח אותו כבר שעות אחדות לאחר שחטף אותו".

בלש אחר כינה את עדותו של הרוצח "מוזרה מאוד". אם אהרן נבהל מהחיפושים, כיצד איפשר לו להצטרף לחתונה חרדית בפלטבוש, שעה שתמונת הילד הופצה בכל כלי תקשורת ובכל השכונות החרדיות?

עושה רושם שפרטים רבים בפרשה המזעזעת טרם יצאו לאור עולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר