הכתובת הייתה על הקיר

לפני שנה וחצי: "כיכר השבת" בדיווח על ניסיון חטיפת ילד

האם היה ניתן למנועת חטיפתו ורציחתו של הילד לייבי קלצקי? כלי-תקשורת שונים בארה"ב פרסמו עדויות של תושבים בשכונת בורו-פארק בניו-יורק הטוענים כי אהרן לוי - החשוד ברצח לייבי - ניסה לחטוף גם את בנם. לפני שנה וחצי דווח ב"כיכר השבת" על ניסיון חטיפה של ילד חרדי בן עשר בשכונה (בתפוצות)

ישראל אהרן | כיכר השבת |

האם היה ניתן למנועת חטיפתו ורציחתו של הילד לייבי קלצקי? כלי-תקשורת בארה"ב פרסמו בסוף-השבוע עדויות של תושבים בשכונת בורו-פארק בניו-יורק הטוענים כי לוי אהרן - החשוד ברצח לייבי - ניסה לחטוף גם את בנם.

"הוא ניסה לחטוף גם את בני, אך הברחתי אותו בצעקות", סיפרה שכנתו של אהרן, בראיון ל"ניו-יורק פוסט". בעיתון תואר מעשה החטיפה, הדומה בדיוק לאופי החטיפה הנוכחית. שכן אחר סיפר לכתב העיתון כי לוי היה נוהג להסיע ילדים במכוניתו.

לפני שנה וחצי דווח ב"כיכר השבת" על ניסיון חטיפה של ילד חרדי בן עשר. הילד בן ה-10 צעד בשדרה המרכזית של בורו פארק, כשלפתע הגיח לעברו ג'יפ.

הנהג יצא מהרכב וקרא לילד להתקרב אליו. כשהילד סרב, ניסה האלמוני לדחוף אותו בכוח אל תוך המכונית. בשלב הזה החל הילד לפרוץ בצעקות ולנופף בידיו, כקריאה לעזרה. בשכונה הסבירו שהוא בסך-הכל קיים את מה שלימדו אותו הוריו, בכל הקשור לזרים: לסרב לדבר איתם, ובמקרה של תקיפה לפרוץ בצעקות.

הנהג הבחין כי הילד מעורר תשומת לב ונמלט מהמקום. בשכונה, כצפוי, לא נותרו אדישים למתרחש. "זה מפחיד, מטלטל", אמרו בשעות שאחרי.

עסקני השכונה הורו למחנכים ולראשי המוסדות בבורו-פארק להעלות שוב את הנושא על סדר היום.

בקשת העסקנים נותרה בחלל האוויר. בשבוע שעבר, מישהו שילם על כך בחייו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר