העיתונאית שהתעללה בגלעד שליט: "זה כבוד"

העיתונאית המצרית שאהירה אמין, שראיינה את החייל החטוף גלעד שליט: "זה לכבודי שהמדיה הישראלית מציגה אותי כאוייבת של ישראל, מנסה להיות מאוזנת". לדבריה, "הם אמרו שהראיון לא אושר על ידי הרשויות הישראליות מול המצרים אבל אני לא חשבתי שצריך לבקש מהם אישור. מצרים שיחקה תפקיד מרכזי בעיסקה אז למה צריך לבקש אישור?"

קובי ישעיהו | כיכר השבת |

העיתונאית המצרית שאהירה אמין, שראיינה את החייל החטוף גלעד שליט רגע לפני שהוחזר לישראל, התראיינה היום (ה') לעיתון המצרי "אל אהראם" ואמרה שהשאלה הראשונה שלה הייתה איך גלעד מרגיש מכיוון שהייתה מודאגת בנוגע למצבו פשוט כאדם אל אדם.

השאלות הבאות של אמין הפכו אותה, לדעת חלק מהפרשנים בישראל, לאוייבת העם היהודי מכיוון שהיא לחצה על שליט על נושאים כגון חזרתו לשירות בצה"ל, למשל. "התשובות שלו נגעו לתהליך השלום באיזור וראו שהוא חלש. היו שהאשימו אותי בכך שהשאלות נכתבו מראש על ידי המודיעין המצרי".

"נראה לי שהישראלים היו רוצים לכתוב את השאלות בעצמם ולא שיוצגו על ידי מתרגם מצרי".

"הם אמרו שהראיון לא אושר על ידי הרשויות הישראליות מול המצרים אבל אני לא חשבתי שצריך לבקש מהם אישור. מצרים שיחקה תפקיד מרכזי בעיסקה אז למה צריך לבקש אישור? אם הוא לא היה רוצה לדבר או להתראיין הוא היה יכול לומר זאת בהתחלה. לא הכריחו אותו לדבר".

והיא ממשיכה: "זה לכבודי שהמדיה הישראלית מציגה אותי כאוייבת של ישראל. אני ניסיתי להיות מאוזנת בין כל הגורמים: הטרגדיה של העם הפלסטיני, מצרים והצד הישראלי. אלה שמאשימים אותו בתעמולה למען הטלוויזיה המצרית חייבים לזכור שעזבתי אותה בזמן ההפיכה נגד שלטון מובארק".

(גלובס)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר