נטורי קרתא במכתב תמיכה באחמדניג'אד

תמיכה לצורר. פלג הנטורי קרתא יוצא במכתב חדש נגד מדינת ישראל ובעד נשיא איראן מחמוד אחמדניג'אד. בהודעה שהוציאו בימים האחרונים, נכתב: "לאחרונה התחילו הציונים להתגרות נגד ממשלת איראן האדירה, וגם כאן לא בושו הצבועים ואף הם מפרסמים ללא הרף דברי גנאי על נשיא איראן ובהפקרות והתברברות שאין כדוגמתה מכנים הם אותו 'שונא ישראל', 'מטורף' 'שר"י' וכדומה

ישי כהן | כיכר השבת |
מכתב התמיכה (צילום: כיכר השבת)

תמיכה לצורר. פלג הנטורי קרתא יוצא במכתב חדש נגד מדינת ישראל ובעד נשיא איראן מחמוד אחמדניג'אד.

בהודעה שהוציאו בימים האחרונים, נכתב (הטעויות במקור): "לא רק הציונים משתלטי המדינה מעיזים בהפקרותם להתגרות באומות העולם, אלא גם שותפיהם החרדלי"ם אינם בושים מלהצטרף אליהם ובהיותם חלק מן המרכבה הציונים מכריזים הם ללא הרף מרידה והתגרות באומות.

"לאחרונה התחילו הציונים להתגרות נגד ממשלת איראן האדירה, וגם כאן לא בושו הצבועים ואף הם מפרסמים ללא הרף דברי גנאי על נשיא איראן ובהפקרות והתברברות שאין כדוגמתה מכנים הם אותו (נשיא איראן י.כ) 'שונא ישראל', 'מטורף' 'שר"י' וכדומה.

"החובה על יהדות העולם להכריז בגלוי שאין הציונים מדינתם וממשלתם באי כח של עם ישראל, ואין להם זכות לדבר בשם עם ישראל, יהודים נאמנים הם לממשלת אומות העולם ללא יוצא מן הכלל, ולא מתגרים בהם".

עוד כותבים הקיצונים: "יוקעו הבוגדים השפלים משתפי הפעולה עם האויב הציוני הרודף הגדול ביותר של עם ישראל, ועל ישראל שלום, נטורי קרתא ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר