האנטישמיות מכה בברוקלין:

צלבי קרס בבורו-פארק. פרס כספי הובטח למאתר החשוד

אמש רוססו צלבי קרס על מספר מכוניות ובתים בברוקלין שבניו יורק. משטרת ניו יורק פתחה בחקירה, אולם עד כה לא הצליחה לעלות על עקבות החשודים. דב הייקינד חבר בית המחוקקים בניו יורק פירסם במהלך היום הודעה בה הבטיח פרס כספי של 5000$ למי שיוביל לאיתורו ומעצרו של החשוד במעשים.

יוסף פאר | כיכר השבת |
צלב קרס (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

האנטישמיות בארה"ב ממשיכה להרים את ראשה המכוער.

אמש, רוססו צלבי קרס על מספר מכוניות ובתים בברוקלין שבניו יורק. משטרת ניו יורק פתחה בחקירה, אולם עד כה לא הצליחהלפענח את זהות העומדים מאחורי המעשים.

חבר בית המחוקקים דב הייקינד, פירסם במהלך היום הודעה, בה הבטיח פרס כספי של 5000$ למי שיוביל לאיתורו ומעצרו של החשוד במעשים.

הייקינד אמר: "אנחנו עדיין לא יודעים מי עשה את המעשה, אבל אנחנו יודעים מה הסיבה. אני ממליץ לכל מי שיש לו מידע לגבי זהות הפושע להעביר אותו אלינו".

בשנת 2009 נמצא גרפיטי אנטישמי במדרגות בניין בו מתגוררים תושבים חרדים בשכונת קראון-הייטס בברוקלין שבניו-יורק. הדיירים המופתעים גילו צלב-קרס, ולידו כוכב מגן דוד, וחנית בדמות שטן. גם שכונת פלטבוש חוותה ב2009 מספר התקפות אנטישמיות, כאשר מספר בתי כנסת ומרכזים יהודיים בשכונה רוססו בצלבי קרס ובכיתוב "היטלר".

באותה שנה, פזרו אנטישמים אלמונים בשכונת בורו פארק שבניו יורק פליירים עם הכיתוב "חסלו את היהודים". מכונית שעברה ברחובות פיזרה בשכונה את הפלאיירים האנטישמיים.

בשנת 2011 שהה בנימין אמיל, יהודי בן 30, על הרציף בין השדרה הרביעית לשדרה התשיעית בניו יורק, שני אלמונים שעמדו בסמוך אליו החלו להקניט אותו ולהשמיע כלפיו הערות אנטישמיות. בנימין לא נותר חייב והגיב להם, האנטישמים הגיבו באלימות: הם דקרו את אמיל ברגליו. אמיל סיפר לכלי התקשורת: "המכנסיים שלי ונעליי היו ספוגים בדם, זה היה נורא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר