סרטון אבטחה שמפרסמים הבולגרים טוען: "זה המחבל"

שלטונות בולגריה פרסמו בשעות האחרונות סרטון בו נראה החשוד בביצוע הפיגוע בבורגס. בתיעוד נראה החשוד כתייר ממוצע כאשר הוא משוחח הבטלפון ומסתובב בשטח נמל התעופה. פצועי הפיגוע הקשה נחתו בשעות האחרונות בישראל. קצין הרפואה הראשי אמר לאחר נחיתת הפצועים: הטיפול של הבולגרים היה טוב מאוד ואני יכול להגיד שהם הצילו חיים" (אקטואליה, בעולם)

יוסף פאר | כיכר השבת |
החשוד בפיגוע (צילום: מתוך מצלמות האבטחה)

מעל 30 מפצועי הפיגוע הקשה בבורגס נחתו היום בצהריים בנמל התעופה בן גוריון.

קצין הרפואה הראשי תא"ל איציק קרייס אמר עם נחיתת הפצועים כי טיפולם של הבולגרים בפצועים היה בגדר "מציל חיים", "הטיפול של הבולגרים בפצועים היה טוב מאוד ואני יכול להגיד שהם הצילו חיים"

לדברי תא"ל קרייס, מבצע הטיפול בנפגעים עדיין לא תם. עדיין, שלושה פצועים עדיין נמצאים בבתי חולים בבולגריה. וכן חמשת גופות ההרוגים שסיום הליך הזיהוי שלהם הושלם באופן חלקי היום בשעות הצהריים, וצפויים ככה"נ להגיע ארצה בשעות הערב.

כאמור, לפני מספר שעות חזרו לישראל עשרות תיירים ישראלים רבים ששהו בבורגס בזמן הפיגוע

אחד מהתיירים שחזרו ארצה סיפר לאתר 'ynet': "הפיגוע בבורגס קלקל לנו הכול, הוריד לנו את החשק להיות שם. אחרי שהוא התרחש הוסיפו עוד שוטרים כדי לתת לנו ביטחון"

אבי, תייר נוסף שחזר ארצה סיפר על הדרמה שהתחוללה במקום: "מה שהלך שם זה היה זוועה, אי אפשר לתאר את זה, הבולגרים לא הבינו מה קורה, הראשונים להתעשת היו הישראלים, היו שם בחורים שישר רצו לעזור".

אבי גם מתח ביקורת כלפי שלטונות בולגריה על הטיפול האיטי באירוע. "רק אחרי עשרים דקות הגיע האמבולנס הראשון. אנחנו כיבינו עם מטפים את האש, אי אפשר לתאר את מה שקרה שם".

בנוסף, בשעות האחרונות פרסמו השלטונות בבולגריה סרטון ממצלמות האבטחה של שדה התעופה המקומי, בו נראה החשוד בביצוע הפיגוע - מספר שעות לפני האירוע הקשה.

צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה. מתוך רשת 'mbp'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר