שר הפנים הבולגרי הציג הדמיית מחשב של פני המחבל מבורגס

משרד הפנים הבולגרי פירסם היום הדמיית מחשב של פני המחבל שביצע את הפיגוע הקשה בעיר הנופש בורגס. לדברי שר הפנים הבולגרי צווטן צווטנוב: "הפנים של המחבל ניזוקו קשות. אולם הטכנולוגיה המודרנית סיפקה לבולגריה אפשרות לזהות את פניו של הרוצח למרות הנזק והקושי לזהותם באמצעים רגילים" (בעולם)

יוסף פאר | כיכר השבת |
הדמיית פני המחבל (צילום מסך מאתר novinite.com)

שר הפנים הבולגרי פירסם היום הדמיית מחשב עם דיוקנו של הרוצח שביצע את הפיגע הקשה לפני כשבועיים בעיר הנופש בורגס בו נהרגו חמישה תיירים ישראלים.

לדברי השר הבולגרי הסיכויים שהתמונה שפוירסם אכן מאומתת עומדים על 95%.

"הפנים של המחבל ניזוקו קשות. אולם הטכנולוגיה המודרנית סיפקה לבולגריה אפשרות לזהות את פניו של הרוצח למרות הנזק והקושי לזהותם באמצעים רגילים" אמר השר צווטן צווטנוב במסיבת עיתונאים שקיים בעיר ורנה

"המשטרה לא שיחררה את התמונות הקודמות של המחבל, שנהרג בפיגוע שביצע, משום שהיו קשות לצפיה", הוסיף צווטנוב.

לשכת העיתונות ומשרד הפנים הבולגרי הפיצו את דיקנו של המחבל ברחבי המדינה ובכלי התקשורת באיזור, וביקשו מכל אדם היודע דבר על האיש שדיוקנו מופיע בתמונה לפנות לתחנת המשטרה הקרובה ולדווח על כך בכדי לסייע בהתפתחות חקירת הפיגוע.

כזכור, בפיגוע הקשה שבוצע לפני כשבועיים נהרגו חמישה תיירים ישראלים - אמיר מנשה (28) ואיציק קולנגי (27) תושבי פתח תקווה. מאור הרוש (25) ואליאור פרייס (26) תושבי עכו. וכוכבה שריקי (44) תושבת ראשון לציון, - זכרונם לברכה.

בתחילה דיווחו מספר כלי תקשורת בבולגריה כי המחבל הינו מהדי גזאלי - איסלאמיסו מוכר משוודיה, אולם המודיעין השוודי הכחיש את השמועות וטען כי אינם נכונות כלל.

בנוסף, ברשותו של המחבל נמצא רישיון ממדינת מישיגן בארצות הברית, אולם לאחר בדיקה התברר כי הרישיון היה מזויף.

כאמור, היום הפיץ משרד הפנים הבולגרי הדמיית מחשב של פני המחבל, וקראו למי שמזהה את האיש למסור את פרטיו לתחנת משטרה קרובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר