המרוץ לנשיאות בארה"ב ממשיך להיות זירה יקרה במיוחד, על פי דיווח ב-NBC חברת AdImpact, פרסמה את הנתון הבא: נכון לשבוע החולף נרשמה הוצאה של למעלה מ-272 מיליון דולר על פרסומות פוליטיות. קמפיין טראמפ גבר בקושי על קמפיין האריס, עם הוצאה של 43.4 מיליון דולר מול 40.7 מיליון דולר בהתאמה. אך בזכות תמיכתן של קבוצות פעולה פוליטיות דמוקרטיות, המפלגה הדמוקרטית הצליחה להוציא סכום גבוה יותר מהרפובליקנים במרוץ לנשיאות.
חלקם הגדול של ההוצאות על פרסומות, כ-267 מיליון דולר, מופנה למרוצים אחרים ברמה המדינתית והמקומית. שני המרוצים הבולטים מבחינת הוצאות פרסום הם בפלורידה: משאל העם על הפלות, שזכה ל-19 מיליון דולר, ומשאל העם על לגליזציה של מריחואנה, עם 18.5 מיליון דולר. מרוץ נוסף שמשך אליו השקעה של יותר מ-10 מיליון דולר הוא משאל העם בקליפורניה בנושא פיקוח על שכר דירה.
גם מרוצי הסנאט זוכים לתקציבי פרסום אדירים, עם הוצאה כוללת של 227 מיליון דולר. שלוש מדינות בולטות במיוחד: אוהיו, טקסס ופנסילבניה, בהן הושקעו מעל 30 מיליון דולר בכל מרוץ סנאט. ויסקונסין ומישיגן עוקבות אחריהן, עם הוצאה של מעל 23 מיליון דולר בכל מדינה.
ובמרוצי בית הנבחרים הושקעו מעל 208 מיליון דולר על פרסומות. המחוז ה-19 בניו יורק מוביל את הרשימה, עם הוצאה של כמעט 9 מיליון דולר, ואחריו המחוז ה-45 בקליפורניה, עם כ-7.5 מיליון דולר, והמחוז ה-27 בקליפורניה, עם סכום דומה.
למרות שיום הבחירות יביא להפוגה זמנית בזרם הפרסומות, יש לציין כי עדיין נותרו הזמנות פרסום בשווי של למעלה מ-300 מיליון דולר בין יום ראשון לשלישי. הקרב על קולות הבוחרים נמצא בעיצומו, וההוצאות על פרסומות צפויות להמשיך ולטפס עד לרגע האחרון.