זוהי הודעה ליוצאים לחו"ל: הקריין הוחלף

אם יצא לכם לבקר בנתב"ג בשנתיים וחצי האחרונות, בטח התרגלתם לקריין שקולו נשמע ברקע. הגיע הזמן להתרגל לקול חדש. הקריין שעוזב כתב "אמרו שאכלתי את הראש" (מעניין)

גיל חובב (צילום: גיל חובב - Foodspy / פייסבוק)

גיל חובב הוא האיש שקולו הדהד ברחבי נתב"ג בשנתיים וחצי האחרונות, הודעות הביטחון וההפצרות החוזרות ונשנות שלא תשכחו חפצים ברחבי שדה התעופה היו חלק מהפס קול של הדלת הראשית של המדינה. עכשיו אחרי תקופה לא קצרה החליטה הנהלת שדה התעופה להתרענן בקולו של גלעד עדין שלדברי ההנהלה ניחן מצד אחד בקול סמכותי וממלכתי ומצד שני רגוע ולא מלחיץ.

גיל חובב שמפנה את תפקידו התחיל לקריין לאחר שזיהה טעויות במערכת הכריזה של נתב"ג וכשפנה אליהם הוצע לו לשמש כקריין ללא עלות. בחודשים האחרונים קריין עדין את טקס קבלת הפנים לנשיא ארה"ב דונלד טראפ וראש ממשלת הודו נארנדרי מודי, רשות שדות התעופה שהתרשמה מקולו החליטה להשאיר אותו בתפקיד הקריין הרשמי.

גיל חובב שסיים את תפקידו, הגיב על החלפת המשמרות בפייסבוק וכתב כי התפקיד בוצע בהתנדבות מלאה והוסיף את התגובות הנבחרות שקיבל מאנשים על הכריזה: "אכלת לנו את הראש" (בחור חמוד מצוות נתב"ג), "תמות כבר!" (בחור... יותר כועס, מאותו צוות). "אמרתי לאשתי: הוא בכלל טבח. מה הוא מתערב?!" (נהג מונית זועם), "מה, באמת בהתנדבות? אז אני משדרגת אותך!" (דיילת קרקע שהייתה בטוחה שאני תאב פרסום ובצע ושמחה לגלות שאני לא).

אז עד שתתרגלו למטיף החדש תדאגו לביטחונכם ושמרו על עצכם ועל החפצים שלכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר