פחות מעשרה שקלים

נוסעים לחו"ל? הטעות הזו תשאיר אתכם חסרי אונים

אתם נוסעים לחו"ל, ומשקיעים זמן וכסף בהתארגנות. קונים מזוודה גדולה, מצטיידים באוכל ובבגדים, אבל אם לא תשקיעו רבע שעה ו-8 שקל, אתם דיי בוודאות תצטערו על זה (תיירות)

ישראל גינצבורג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אם אתם לפני נסיעה לחו"ל, אתם בוודאי מכירים את ההתארגנות הארוכה שקודמת לנסיעה. אתם אורזים מזוודה ומוודאים שלא עברתם את המשקל המותר, בוחנים שוב ושוב את תאריך התפוגה של הדרכון בכדי לדעת שלא הגעתם לחצי שנה האחרונה שלו, ממירים את השקלים הישראלים שלכם במטבע איתו משלמים במדינת היעד ואף מצטיידים בבגדים התואמים לעונת היעד אליו אתם נוסעים.

בנוסף, אתם מזמינים מקום במלון שבהישג ידכם, מבררים על טיולים שמתאימים לכם ביעד אליו אתם נוסעים, וקובעים לו"ז ברור לכל יום ויום.

אולם אם לא תכירו את ההליך הפשוט של הוצאת דרכון בינלאומי - התוכניות שלכם עלולות לעלות על שירטון, תוך שאתם מגלים שחברות ההשכרה מסרבות להשכיר לכם רכב, וגם אם תשיגו רכב - הביטוח לא יהיה תקף בשל רישיון הנהיגה הישראלי שאינו תקף בחו"ל.

אז מה צריך לעשות? באתר של משרד התחבורה תוכלו למצוא את הסניף הקרוב לביתכם שבו ניתן להמיר את הרישיון הישראלי לרישיון בינלאומי, כשלרוב מדובר בהליך פשוט במיוחד הלוקח כמה דקות ספורות באחת מרשתות האופטיקה הקרובה לביתכם. ההליך עולה פחות מעשרה שקלים, אולם אם לא תבצעו אותו תגלו את עצמכם עומדים בפני שוקת שבורה - משום שבחו"ל אין כל דרך שבה תוכלו להמיר את הרישיון הישראלי שלכם ברישיון בינלאומי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר