"נעשה סעודה" • צפו

הגר"ד יוסף זעק בדמעות: "לעצור את בין הזמנים"

חבר מועצת חכמי התורה ורבה של שכונת הר נוף, שמע על ההידרדרות במצבו של נשיא המועצת, לקח את המיקרופון בעצרת וזעק בדמעות, "אנא, תפסיקו את בין הזמנים, וללכת ללמוד תורה" • צפו (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הגר"ד יוסף בעצרת (צילום: מתוך השידור החי - שיא לייב)

בזמן העצרת שנערכה הערב (ראשון) בהיכל ישיבת פורת יוסף, הגיעה בשורה קשה מבית החולים הדסה, כי ישנה הדרדרות במצבו של ראש הישיבה הגאון חכם חיים שלום בן טופחא מלכא.

מי שהכריז על כך, היה הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, שביקש מהציבור להרבות בתפילות ובתחנונים לרפואתו של גדול הדור.

לאחר שסיים לדבר, נטל את המיקרופון רבה של שכונת הר נוף וחבר המועצת, הגאון רבי דוד יוסף וזעק מנהמת ליבו: "אנא, תפסיקו את בין הזמנים, צריך לחזור ללמוד תורה ולהרבות בתפילות ובתחנונים לרפואתו, בעזרת השם, עוד נעשה סעודת הודיה לאחר שראש הישיבה יחלים".

"כולם חייבים ללכת וללמוד תורה ולזעוק ולהתחנן, ובעזרת השם מרן עוד ימשיך להנהיג אותנו הרבה שנים, אנחנו לא מוותרים, אנחנו מתחננים ומתפללים", אמר עוד הגר"ד יוסף.

הרב דוד קדוש, חתנו של נשיא המועצת, ראש הישיבה חכם שלום כהן, סיפר בבכי בשעה זו ל'כיכר השבת': "יש החמרה קריטית במצבו של הרב, הרופאים ביקשו שנקרא לכל בני המשפחה, כעת זה רק תפילות שיכולות לעזור, לקרוע שערי שמים, איום ונורא מה שקורה פה, קשה לקבל את זה, הייתה קצת התייצבות ועכשיו המצב לרעה, כעת זקוקים רק לתפילות".

מוקדם יותר היום, במעמד תפילה מיוחד שהתקיים היום בבית הגאון רבי שלמה בן שמעון, גיסו של נשיא מועצת חכמי התורה, הוסיפו את השם 'חיים' לראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן.

כזכור, ההחלטה על הוספת השם התקבלה בצל החמרה נוספת במצבו הבריאותי של ראש הישיבה ובהתייעצות עם הרבנים. התפללו לרפואת חכם חיים שלום בן טופחא מלכא.

אמש התבטא הראשון לציון והרב הראשי, הגאון רבי יצחק יוסף, במהלך עצרת תפילה בבית הכנסת 'היזדים' כי: "צריכים לקרוע שערי שמים לרפואת ראש הישיבה, הדור צריך לו והוא עוד ינהיג אותנו רבות בשנים ויחזור לביתו ברפואה שלמה בקרוב ממש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר