חלה במחלה הקשה

הגר"ד לנדו לבחורים: "אני מתחנן, תלמדו ותתפללו להחלמת ראש הישיבה הגרמ"ה הירש

"תתפללו ותתחזקו בתורה" התחנן ראש הישיבה הגר"ד לנדו, בפני בחורי הישיבה, כשביקש להעתיר עבור ראש הישיבה הגאון רבי משה הלל הירש | צפו בדבריו (עולם הישיבות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הגר"ד לנדו מבקש להתפלל (צילום: באדיבות המצלם)

דאגה בהיכלי הישיבות והכוללים: ראש ישיבת סלבודקא וחבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה', הגאון רבי משה הלל הירש, חלה במחלה הנוראה.

בעולם הישיבות נערכו תפילות רבות וחיזוק בלימוד למען החלמתו המהירה של ראש הייבה בן ה-86 שכאמור חלה במחלה הנוראה.

אמש (שני) נערכה עצרת תפילה בהיכל ישיבת סלבודקא, כשלאחריה עוררו ראשי הישיבה את הבחורים להתחזק וללמוד בהתמדה.

ראש הישיבה הגאון רבי דוב לנדו התחנן לתלמידים "אני מבקש מהבחורים, מורינו ראש הישיבה צריך רפואה שלמה, תתפללו בשבילו, תתפללו ותתחזקו בתורה".

גם ראש הישיבה הגאון רבי יצחק שורץ נשא דברים בפתח שיעורו היומי וקרא לבחורים" "זה עת צרה לכל בני הישיבה, כשהראש חולה אז כל הגוף חולה".

הגאון רבי יצחק שורץ על מחלת ראש הישיבה

מביתו של הרב נמסר ביום ראשון האחרון: "ב"ה מדובר בעניין רפואי לא היסטרי. בעצת הרופאים ראש הישיבה יעבור הליך רפואי בשבועות הקרובים ובס"ד ישוב לאיתנו".

ראש הישיבה נחשב לאחת הדמויות הכי נערצות כיום בעולם הישיבות, ובשנים האחרונות הוא נהפך לכתובת עבור כל ראשי הישיבות, כאשר במקרים רבים, הוא זה שמכריע בסוגיות של "פיקוח נפש" בעולם הישיבות וכן בסמינרים.

לפני כעשר שנים, החליטו מרן הגר"ח קנייבסקי והגראי"ל שטיינמן זצוק"ל למנות אותו כחבר מועצת גדולי התורה וכאחראי על תחום הישיבות.

ראש הישיבה שנולד וגדל בארצות הברית נחשב לאדם "פתוח" וזאת למרות שהוא עומד בראשות ישיבת סלבודקא שנחשבת ישיבה "פרומרית" והוא מקובל על כל חלקי הציבור הליטאי.

הציבור נקרא לעורר רחמי שמיים ולהרבות בתפילה עבור ראש הישיבה הגאון רבי משה הלל בן מינדל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר