לקח את הרכב לסיבוב

דרמה לילית באלעד: בחור ישיבה בן 15 'דפק' שמונה רכבים | תיעוד

דרמה לא פשוטה התרחשה הלילה באלעד, כאשר על פי החשד, בחור תושב העיר, לקח את רכבו של אביו ל"סיבוב בעיר", ופגע בשמונה רכבים חונים, לרכבים נגרם נזק כבד | תיעוד (חדשות חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ג' בשבט תשפ"ג | 25.01.23
הפגיעה הקשה ברכבים, הלילה באלעד (צילום: לפי סעיף 27א)

דרמה לילית בעיר אלעד: במהלך הלילה האחרון (רביעי) בחור ישיבה ללא רישיון כבן 15, לקח את הרכב של אביו, במהלך הנסיעה הוא פגע קשות בשמונה רכבים חונים.

בחור הישיבה שכאמור נהג ללא רישיון, נסע על פי החשד בתוך העיר וכשהגיע לרחוב בן זכאי בין מספר 52 ל-54, הוא כנראה איבד שליטה ופגע בשמונה רכבים חונים.

האירוע התרחש אחרי השעה 01:00 בלילה ועשרות תושבים ששמעו את "הפיצוצים" כתוצאה מהתאונה הקשה, יצאו מביתם וזיהו את הנער הצעיר.

תושב המקום מספר ל'כיכר השבת': "שכבתי כבר במיטה ופתאום שמענו כמה פיצוצים במיוחד, בהתחלה נלחצנו כי לא הבנו מה קרה ואז ראינו את הנער המבוהל יוצא מהרכב וממלמל לעצמו - 'אבא שלי לא יסלח לי, הוא יהרוג אותי', למקום הגיעו מיד כונני חירום והצלה וגם משטרה".

הנער, שכאמור היה מבוהל בהתחלה, נטש את המקום ולא ידוע לאן הוא הלך והאם הוא נפגע, המשטרה בחרה עד עכשיו לא להתייחס לאירוע המדובר, אך היא פתחה בחקירת המקרה.

עדכון (17:54): המשטרה הוציאה כעת הודעה בה נאמר: "המשטרה עיכבה לחקירה לפני זמן קצר קטין תושב אלעד בחשד שלקח את רכבו של אביו ופגע ברכבים שונים במהלך נסיעתו. בוחני התנועה במרחב שרון עיכבו לחקירה לפני זמן קצר קטין תושב אלעד בחשד שלקח הלילה את רכבו של אביו ובמהלך נסיעתו פגע במספר כלי רכב חונים".

עוד נאמר בהודעה: "לא היו נפגעים באירוע. בתום החקירה ובהתאם לממצאיה יוחלט האם לבקש מחר את הארכת מעצרו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר