רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • על ההגשה: אבי רבינא בסיוע איציק אוחנה • והשבוע: פגישת אשר ושקד, מי ידברר את דרעי, מה חושב מוטקה על פפנהיים ומי נפגש עם אביב גפן? (ברנז'ה)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

• 'זופניק' ששרץ השבוע במסדרונות הכנסת, כאן כדי להדליף לכם על הפגישה הסודית בין יו"ר ועדת חוקה החדש ח"כ יעקב אשר מדגל התורה לח"כית מ'ימינה' איילת שקד.

אנחנו רק יכולים לשער כי הפגישה נסובה על בחירת יועמ"ש הכנסת., שכן מהבודדים שמחזיקים בזכות בחירת היועמ"ש הוא יו"ר ועדת חוקה. במתמודדים: מיכל רוזנבוים (כן, ההיא המקושרת ללשכת השר ליצמן), שגית אפיק (האישה שלצד גפני בוועדת הכספים) ועו"ד שמחה רוטמן.

• שבועות אחרי הרכבת הממשלה, הנציגים החרדים מחפשים דוברים בכדי שיוכלו להביא לידיעת הציבור הרחב את העשייה הברוכה שלהם.

בעוד ב'יהדות התורה' יהודה רוסט, הנמנה על הסיעה המרכזית ב'אגודת ישראל' הצטרף ללשכת הח"כ הדגלאי אשר, בש"ס מחפשים דובר ליו"ר התנועה אריה דרעי שיעבוד תחת ברק סרי מול התקשורת החרדית במקום אושי מדינה שהתמנה לראש מטה שר הדתות הנבחר יעקב אביטן.

בין המועמדים שהגיעו לקו הגמר ושוקלים סגירה איתם, יש כמה שמות מעניינים, בהם: בניהו יום טוב, ינון פלח, שמעון ליברטי ויעקב אמסלם.

• 'זופניק' שהעביר השבוע את דירתו למשכן הכנסת, בשל הפלונטר הפוליטי, קיפץ מאירוע לאירוע. באחד מהם פגש 'זופניק' בח"כ אחמד טיבי מברך את יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני לרגל אירוסי הנכדה הבכורה: "אלי בחור טוב", אמר טיבי.

(צילום: ערוץ הכנסת)

שעות קודם לכן נצפה גפני חוגג את השמחה הגדולה בבית בנו אבי הכלה. מי שכבר הרגיש חלק מהמשפחה המצומצמת, הוא הצמוד של גפני, שלומי פולק, שלא ויתר על סלפי עם הסב והדוד הנרגשים.

• ובשמחת האירוסין פגשנו את ח"כ אורי מקלב מרביץ תורה, לצד אנשי הלשכה שלמה פולק, מוישי זלושינסקי ומורגנבסר עם "הנכד" יענקי קנייבסקי.

• שרשרת השמחות בברנז'ה בשבוע שעבר החלה באירוסיו של שמואל חיים פפנהיים מי שהיה דובר 'העדה החרדית' שמצא את בחירת ליבו, טוהר חוה חן, אי שם בצפון הארץ. מי ש"לא התחבר" לחגיגות, הוא המחנך ר' מוטקה בלוי.

בלוי שלח מייל לקבוצת אוהדיו בו כתב: "סירבתי להופיע עם **** הלזה בפאנלים, האמת, העדפתי את אחמד טיבי על פניו... עד שהתגלה קלונו ברבים שלב אחר שלב, תחילה השיל מעליו את הזברה שינה מלבושו... עד שבא היום הזה".

מוטקה בלוי הנזעם יודע גם להיות לבבי כשמדובר בחברים. עורך 'יתד נאמן' אריה זיסמן שנתקע בשעת לילה מאוחרת עם פנצ'ר בגלגל, נאלץ לבקש את עזרת החברים. מוטקה הכריז על מצב חירום בקבוצות הוואטסאפ עד להגעתו המהירה של איש 'ידידים'. לרכב ולבעלים שלום.

• והנה עוד עימות שלא נעלם מעיני 'זופניק': ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג ששהה השבוע לא מעט בקבוצות הוואטסאפ בחר להתעמת עם אחד מעוזריו של ח"כ יעקב אשר: "גם אתה תתחיל לתת דין וחשבון על ההתנהלות הבזויה שלך. ח"כ יעקב אשר אדם מכובד לא יודע איך הוא מחזיק אדם כמוך". לא נגענו.

• אחרי שחולל סערה כשחשף את אהבתו לתושבי בני ברק, ואף הוריד דמעות, הזמר אביב גפן פגש בעורך 'משפחה' אריה ארליך. היה זה באירוע סגור בבית הנגיד איזי שפירא בתל אביב. האוזן שלנו שמעה את ארליך אחרי המפגש: "אביב אתה איש מקסים ואני מעריך אותך מאוד. ריגשת אומה שלימה".

מי שעוד היה במפגש הסגור הם חלק מעורכי העיתונים, וכן אלופים במילואים, עמוס ידלין, ישראל זיו, אלעזר שקדי והעסקן החב"די יעקב גלויברמן.

• והנה, כששוטטנו לנו השבוע ברחובות ירושלים, נתקלנו בפנים מוכרות. היו אלו אנשי לשכת מקלב החרוצה, והבוס ששודרג לסגן שר התחבורה ביציאה ממשרד רה"מ בירושלים.

• אחרי ששיגע את כל העולם והבטיח כי "אחרי החגים" יחל בדיאטה, היועץ ירח טוקר הרגיש שהוא חייב פחמימות. והפעם ראינו אותו מעמיס באושר עד.

• עורך 'כיכר השבת' חיים אילוז הצטרף אף הוא לטרנד ה"שחרור" באמצעות קניות, אילוז נצפה השבוע לוקח הפוגה ברמי לוי בגבעת שאול, סמוך ונראה למשרדים.

חיים רבינוביץ', האיש החזק בחסידות באיאן, רק רצה "לפרוק" קצת בקניות ברמי לוי, אך 'זופניק' מגיע לכל מקום ותיעד את ההסתערות של רבינוביץ' על המוצרים רגע אחרי שחרור הסגר וההקלות.

(צילום: אלי דויטש)

רבינוביץ' הידוע גם כ"איש מירון" נצפה עם "איש מירון" והח"כ בדימוס מנחם לייזר מוזס בחצר ציון הרשב"י.

(צילום: אלי דויטש)

• עורך 'בקהילה' שלומי קוק לא התחבר לשידורי 'קול פליי' מבית הרדיו הספרדי 'קול ברמה'. קוק צייץ: "הרדיו המוזיקלי החדש של הרדיו הספרדי ממכון מור נשמע כמו גרסה לא אפויה של האח הגדול מרחוב הירקון".

בבוקר שאחרי, קוק שחטף ביקורת צולבת מהגולשים ומעט יותר קטלנית ולא מכובדת מחלק מעובדי הרדיו, צייץ ב"מקריות" קישור לפיוט הידוע "יפה ותמה" תוך שהוא מוסיף: "הפיוט האהוב עליי. גם אם אתם לא חובבי הז'אנר, כדאי לכם לנסות". בצהריים, הוא כבר זכה לפרגון ועקצוץ מהמאסטרו יואלי דיקמן בתוכניתו בתחנה החדשה. אל תפספסו:

• והנה, החתן המאושר אלי ביתאן כבר נערך לחתונתו שתיערך בקרוב. השבוע עזרנו לו להתאים מכנסיים לחליפת חתנים ב"המקום הנכון".

(צילום: יעקב לדרמן)

נפתלי קמפה הצליח לרגש את הרב יעקב שפירא, ראש ישיבת 'מרכז הרב'. קמפה הנרגש הצטייד בברכה ועצה להמשך הדרך.

• לפני מספר שבועות התפרסם "תחקיר" ב'דה מרקר' על הנעשה בחצרו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי. 'מנדי וביתאן' היו כאן כדי לחשוף לנו כי מגיש ועורך התחקי, ביני אשכנזי, הוא אחיינו של ר"י גרודנא באשדוד מראשי 'הפלג הירושלמי'. "לא מכחיש ולא מאשר", הגיב אשכנזי. 'זופניק' בטוח שהכל מקרי.

• פסגת הלשעברים; סגני השרים בדימוס רפאל פנחסי ואלי בן דהן נתפסו השבוע בעדשת מצלמת גולש הדוק של 'זופניק' כשהם בשיחת 'לשעברים' על יד 'אוטו בני ברק'. השניים בחרו לוותר על שירות VIP והמתינו בתור כאחד האדם.

• מי אמר שיש מתיחות? הבולדוזר של משרד הדתות דודו עמר התאחד עם האיש החזק בלשכת הרב הראשי האשכנזי – רפי אלטמן לברך את שר הדתות הנכנס – יעקב אביטן.

• 'זופניק' תפס את הרב דוד לאו בביקור מיוחד לשמח ולעודד חולים בבית החולים 'שיבא' בתל השומר כשלצדו איש החסד אלי ברונר.

• הזמר המזרחי עומר אדם המקורב לדת נצפה השבוע בבר מצווה של ידידים. על החלק המוזיקלי הופקדו כוכבי מוזיקה ידוענים, ביניהם הזמר המזרחי יניב בן משיח שאף הרים 'לחיים' עם אדם.

• איש התקשורת מני גירא, שנטל חלק במערך ההסברה של משרד הבריאות במאבק נגד הקורונה, נתן דוגמא אישית ושיתף את הגולשים במנחה במפרסת הביתית שלו: "מנחה של מפרסת עדיין", כתב גירא.

• רגע לפני החתונה הלוהטת הערב של איש הפרסום יהושע רודניק, פגשנו אותו עם איש היח"צ מוטי זילברברג בוחרים את הסלטים האהובים עליהם. השניים אולי נבהלו מהפלאש לכמה רגעים, אך התעשתו במהירות ואמרו: "תצלם כאילו שאני לא רואה".

• אם חיפשתם את חונא דייטש והוא לא ענה לכם, אל תקחו את זה באופן אישי. האיש והציבור החרדי לקח פסק זמן ממעשי החסד ועוד, והסתער על מסעדת 'קרויזר' בבית ישראל מיד עם ההכרזה על ההקלות החדשות.

• רגע אחרי שקם מהשבעה על בתו, עם כניסת החג, יצא יקי אדמקר למירוץ נגד השעון לכתיבת ספר תורה לעילוי נשמת בתו. ביום ראשון הגיע אדמקר לחברת צ'רידי ונפגש עם אליהב אבוטבול וישראל ביסטריצקי וקבע יעד: 180 אלף ש"ח.

ביום שני הקמפיין עלה לאוויר, וביום שלישי הופתע 'זופניק' לראות כי הוא כבר עבר את מחצית סכום הגיוס. ביום רביעי השלים אדמקר את הקמפיין וכבש את היעד.

'זופניק' שכל כך התרגש מהקמפיין רואה לנכון להזכיר לטובה את מנכ"ל צ'רידי שי צ'רבינסקי שהעניק את הקמפיין בחינם.

• מזכה הרבים הרב יגאל כהן שיגר השבוע את מקורבו שמעון ברדי אל הראשון לציון רבי יצחק יוסף כדי להעניק לו את הספר החדש - "שער הביטחון המבואר", מי שסייע במשימה הוא לא אחר מחתנא דבי נשיאה רבי ברוך דרעי.

• ולסיום, איך אפשר בלי רב הסלבס הרב מרדכי חסידים? אז זהו, שאי אפשר. חסידים שקיבץ סביבו לא מעט שחקנים וזמרים שאינם חרדים, נועד השבוע עם השחקן ציון ברוך תוך שמירה והקפדה על הכללים.

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר