מקלות בגלגלים

בן גביר: "איך נשתף פעולה עם תומך חמאס"

"אתה רוצה להישען על עבאס? מה נעשה אם נצטרך לצאת למבצע בעזה, או נרצה להגן על חיילינו?, אמר בערב יו"ר עוצמה יהודית בנוגע לאפשרות להישען על רע"מ (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בן גביר (צילום: אולפן כיכר)

אחת האפשרויות העומדות על הפרק מבחינת נתניהו כדי להרכיב ממשלה, היא הישענות על תמיכת מפלגת רע"מ, אך יו"ר עוצמה יהודית מבהיר הערב (רביעי), כי לא יסכים לשבת עם עבאס באותה ממשלה.

בראיון לחדשות 12, הסביר בן גביר, "לא נשתף עם עבאס פעולה, הוא תומך חמאס. לא רק אני אומר את זה, גם שלמה קרעי ויואב קיש אמרו זאת. מדובר באדם שהביע תמיכה בחמאס, ומדבר על רוצחי יהודים כלוחמי חירות".

אדוני ראש הממשלה", פנה בן גביר במהלך הריאיון לנתניהו ואמר: "אתה רוצה להישען על עבאס? מה נעשה אם נצטרך לצאת למבצע בעזה, או נרצה להגן על חיילינו?, הוא משתייך לאחים המוסלמים. זו תנועה קיצונית, רוצים שנשים ילבשו רעלה. לא נסכים גם ששנינו נהיה בחוץ".

רגע לפני סגירת הקלפיות: בן גביר באולפן 'כיכר'

לגבי תפקודו כשר בממשלת נתניהו אמר בן גביר: "אני מעריך מאוד את נתניהו, ואני רוצה בהצלחתו בממשלה. אם נהיה 61 ונשב איתו בחדר, הוא יגיד דברים שונים. אני רוצה להיות בתפקיד השר לביטחון הנגב והגליל – בתקופה שבה יהודים נאנקים, ונשים מוטרדות ואין משטרה, זה נורא".

אני עדיין מחכה לסיום ספירת המעטפות הכפולות. ואני מקווה שבסוף תהיה כאן ממשלת 61 - אם לא, אני קורא לסער ואלקין – גלו אחריות, אל תגררו את ישראל לעוד בחירות", סיים בן גביר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר