אוהדי "מכבי" תוקפים את הקבוצה

בעמוד הפייסבוק הרשמי של קבוצת הכדורסל "מכבי תל אביב" פרסמו עשרות אוהדים תגובות נזעמות לכך שהקבוצה אמורה לערוך את משחקה ב"פיינל פור" באמצע השבת (ספורט)

שחקן מכבי סופוקליס שחורציאניטיס (צילום: shutterstock)

"הקבוצה של המדינה" - "מכבי תל אביב", הצליחה להעפיל אמש (רביעי) לאירוע השיא של הליגה האירופית - ה"פיינל פור". אלא שאוהדיה הדתיים של הקבוצה זועמים: "מכבי" תשחק בשבת.

מכבי העפילה לאירוע לאחר שהצליחה לנצח אמש את קבוצת "ארמאני מילאנו" בהיכל נוקיה בתל אביב בתוצאה 86:66, ניצחה 3:1 את הסדרה והעפילה לשלב ארבע הגדולות של אירופה.

כאמור, אוהדיה הדתיים של מכבי, ויש הרבה מהם, זועמים על הקבוצה, זאת מכיוון שהמשחק הראשון של מכבי ב"פיינל פור" יערך ביום שישי, בעוד כשלושה שבועות, לאחר כניסת השבת.

בדף הפייסבוק הרשמי של הקבוצה הגיבו אוהדים רבים כנגד המהלך - מי מסיבות דתיות ומי מסיבות סטטיסטיות, זאת מאחר ובכל משחקיה של מכבי שנערכו השנה בשבת היא הפסידה.

דוד, אחד המגיבים כתב: "הגיע הזמן שמכבי יתעוררו ויבינו דבר או שנים. אני לא מבין איך קורה שכל פעם שמכבי עולה לפינל פור הקבוצה מקבלת במין שתיקה את הדריכה על אוהדיה הדתיים שמהווים חלק לא קטן מכלל אוהדיה".

לדבריו, "בפעם האחרונה שמכבי עלתה לפיינל פור מכבי גילתה שהגמר ישוחק בערב יום הזכרון והפכה עולמות כדי להזיזו. הגיע הזמן שמכבי תבין - משחק בשבת אינו אלא פגיעה באוהדיה הדתיים".

מגיב אחר בשם יוסי כתב: "המשחק של מכבי ב9-10 בערב שישי זה שבת! חייבים להקדים. כל המשחקים ששיחקנו בשבת הפסדנו. רק בגלל שבת הובסנו ככה. יאלה להזיז את המשחק משבת. חייבים!"

מנגד, מגיב אחר טען כי רוב המשחק יערך עוד לפני כניסת השבת: "מכבי ישחקו את חצי הגמר הראשון בשעה 18:00 שעון איטליה (שעון ישראל 17:00) כניסת השבת היא ב 19:10, זה אומר שאוהדי מכבי שומרי השבת יוכלו לראות את המשחק, לפחות את רובו".

מגיבה בשם רחל דווקא התנגדה להזזת שעת המשחק וכתבה: "אולי מספיק לעשות יותר מידי חשבון לאוהדים הדתיים מרוב שהם עושים חשבון לחילונים".

מנגד, מגיב אחר כתב: "אני לא אדם דתי אבל מאמין שסטסטיקה בסוף סוגרת מעגל ומוכחת כנכונה. ואי אפשר להיתווכח עם העובדה שמכבי לא ניצחה אף פעם כששיחקה בשבת לכן חשוב להקדים את המשחק".

מגיבה אחרת טענה: "למה דווקא אנחנו לא מסבירים שהשבת חשובה לנו וחלק מדתינו? אם היה משהו נוצרי הייתה התחשבות".

מגיב אחר הפנה אצבע מאשימה לעבר הנהלת הליגה האירופית: אבל למה לעשות את החצי גמר בשבת? שימותו מנהלת היורוליג אנטישמיים!".

כזכור, מכבי שיחקה העונה שלוש פעמים בשבת, ובשלושתם הפסידה. כפי שניתן לראות, האוהדים חוששים מתוצאה דומה גם ב"פיינל פור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר