לפיד חגג את ניצחון מכבי תל אביב בהלווית הנרצחת והתנצל

שר האוצר יאיר לפיד שפרסם בפייסבוק סטטוס על ניצחון מכבי תל אביב באליפות, בזמן שהנרצחת שלי דדון הובאה למנוחות, התנצל בפני המשפחה: "נעשה בתום לב" (ספורט)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

שלי דדון מעפולה נרצחה בדרכה לראיון עבודה ביום חמישי האחרון. בשעה שהובאה למנוחות, פרסם שר האוצר יאיר לפיד סטטוס בפייסבוק על זכייתה של קבוצת הכדורגל מכבי תל אביב באליפות המדינה. אתמול (שני) התקשר לפיד לבני משפחת דדון והביע את התנצלותו על כך.

במוצאי שבת כתב לפיד: "ישששש!!!! מכבי ת"א בכדורגל אלופת ישראל 2013-2014!!!!!", אולם אמש הסביר לפיד למשפחה השכולה כי עשה זאת בתום לב וכי הוא משתתף בצער המשפחה.

הרצח המזעזע של שלי דדון (20),שנעשה ככל הנראה על רקע לאומני, זכה להתעלמות מוחלטת מצד נציגי הממשלה. בני המשפחה זועמים על כך שאף נציג ממשלה או הכנסת לא שוחח עמם, לא הגיע להלוויה ואף לא גינה את הרצח.

שר הכלכלה נפתלי בנט, השר לעניינים אסטרטגיים יובל שטייניץ והשר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' הגיעו היום לבית המשפחה האבלה. "חייבים לחזק את הביטחון האישי. אין לי ספק שהמשטרה והשב"כ יתפסו את המפגעים" אמר השר שטייניץ.

לדברי השר אהרונוביץ', חלה "התפתחות דרמטית בחקירת הרצח". אך הוא לא הרחיב מעבר לכך.

בנוסף, ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הבוקר בטלפון עם האב יעקב דדון, ואמר לו: "לא ננוח עד שנתפוס את הרוצחים. הנחיתי את כולם לפעול בשיא הנחישות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר