השביתה בעירייה

עוברי עיריית ירושלים מפגינים וחוסמים כבישים

עובדי העירייה גורמים לשיבוש תנועת כלי הרכב בכך שהם נוסעים בצורה איטית לאורך מספר צירי תנועה מרכזיים בעיר וגורמים לחסימתם. המשטרה מכוונת את התנועה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
המפגינים בירושלים (צילום: קבוצת 'מדברים תקשורת')

עובדי עירית ירושלים מוחים הבוקר (ראשון) ברחובות העיר ומפגינים כחלק מהפעילות של השביתה היום בעירייה במחאה על אי העברת התקציב ממשרד האוצר.

בשעה זו עובדי העירייה גורמים לשיבוש תנועת כלי הרכב בכך שהם נוסעים בצורה איטית לאורך מספר צירי תנועה מרכזיים במקביל: ציר קפלן, כביש יגאל ידין-גולדה ומנהרת הראל לכיון ירושלים. כתוצאה נחסמו לתנועת כלי רכב הרחובות קפלן- זוסמן-רופין.

שוטרי אגף התנועה פרוסים במוקדי ההפגנות ומכווינים התנועה בצירים אלו וממליצים לציבור הנהגים לנסוע בדרכים חלופיות.

"משטרת ישראל מאפשרת קיום מחאה כדין ולצד זה אחראית המשטרה גם על הסדר הציבורי ועל צמצום הפגיעה בשגרת החיים של תושבי ירושלים והבאים בשעריה, ולפיכך תפעל כנגד כל גורם שיפר את הסדר ולא ישמע להוראות השוטרים", נמסר בהודעת המשטרה.

מדוברות עיריית ירושלים נמסר: "נמשכת השביתה בירושלים: אלפי ירושלמים מפגיעים בשעה זו מול ישיבת הממשלה במחאה על כך שמשרד האוצר טרם העביר את התקציב לירושלים לשנת 2017: אלפי ירושלים בהם עובדי עיריית ירושלים, הנהלת ההסתדרות, חברי מועצת העיר, וועדי הורים ואנשי המינהלים הקהילתיים בשכונות מפגינים בשעה זו מול ישיבת הממשלה שנערכה במקום במחאה על כך שמשרד האוצר טרם העביר את התקציב לירושלים לשנת 2017".

בעירייה הדגישו כי "משמעות אי העברת התקציב לירושלים: פיטורי עובדים רבים, החזרת ירושלים אחורה ופגיעה קשה בשירותים הניתנים לתושבי העיר. קודם לכן התקיימו אסיפות מחאה של הגופים השונים באולם מועצת העיר. החל מהבוקר מושבתים כל שירותי העירייה ברחבי העיר למעט מערכת החינוך, כפי שהחליט מטה המאבק למען ירושלים הכולל את עיריית ירושלים, ההסתדרות, ארגון ההורים והמינהלים הקהילתיים ברחבי העיר".

ראש העיר ניר ברקת אמר במהלך ההפגנה כי "זהו יום עצוב בירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר