צפו בתיעוד

דינר מיוחד: אנשי העסקים חטפו אברכים

באולמי "קונקורד" בבני ברק נערך במוצאי שבת אירוע ייחודי במסגרת מיזם "יששכר וזבולון", שבו כל איש עסקים מחזיק אברך שיהיה שותף עמו בלימוד התורה | תיעוד מיוחד (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
באולמי "קונקורד" בבני ברק נערך במוצאי שבת אירוע ייחודי במסגרת מיזם "יששכר וזבולון", שבו כל איש עסקים מחזיק אברך שיהיה שותף עמו בלימוד התורה. (צילום סטילס: יעקב נחומי; צילום וידאו: דובי קורן)

באולמי "קונקורד" בבני ברק נערך במוצאי שבת אירוע ייחודי במסגרת מיזם "יששכר וזבולון", שבו כל איש עסקים מחזיק אברך שיהיה שותף עמו בלימוד התורה.

בדינר המיוחד נשאו דברים הרב שלום בער סורוצקין והרב ליאור גלזר. באירוע הופיעו בהתנדבות האמנים - שחלקם אף לקח על עצמו החזקת אברך לשנה שלמה - אריק דביר ותזמורתו, עמירן דביר, ישי לפידות, שלמה כהן, יידל ורדיגר, מאיר גרין, חיים שלמה מייעס, אלי פרידמן ורולי דיקמן.

במסגרת המיזם נתרמו למעלה מ-150 אברכים, כאשר חלק מאנשי העסקים לקחו על עצמם החזקת מספר אברכים לשנה.

הרב שייקה גרינשפאן, מי שעומד מאחורי המיזם "נרו יאיר", שהוקם על ידי חונה דייטש וצביקה כהנא, לרפואתו של יאיר בן אסתר (דימנטמן) מספר כי "הרעיון במיזם שלנו שהכסף של התורמים הולך ישירות לאברך. כל אדם שלקח על עצמו החזקת אברך יודע בדיוק מי האברך שלומד עבורו. במהלך השנה ראינו מפגשים מרגשים בין היששכר לזבולון. זה בהחלט מחייב את האברך להתמיד בלימודו ביודעו שהוא אינו לומד לעצמו, וזה מחייב גם את איש העסקים כשהוא יודע שבכספו הוא מחזיק את האברך שיכול להמשיך לשקוד על תלמודו".

את האירוע הנחה הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת צהלה ומראשי הכוללים "נרו יאיר". את האירוע הפיק שלום קצנגולד, יחד עם מנחם הלפרט ומיכאל כפלין בהתנדבות מלאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר