שביתה בירושלים

שיבושים ברכבת ועומסי תנועה; ברקת שובת, התושבים סובלים

הרכבת הקלה מצמצת פעילות ועומסי תנועה מורגשים בבירה בשל השביתה של עובדי העירייה. בסיטיפס דורשים פינוי האשפה מפסי הרכבת, עומסים כבדים גם הכבישים (חדשות)

השביתה בבירה (צילום: מדברים תקשורת)

ההשבתה בעיריית ירושלים - ביומה השני - מתחילה לתת את אותותיה, הרכבת הקלה בבירה מצמצמת את פעילותה בעקבות אשפה שנערמה בכמויות על פסי הרכבת בסביבות שוק מחנה יהודה בירושלים. ב'סיטיפס' טוענים כי פנו לעירייה בדרישה לפנות את האשפה מפסי הרכבת אך לטענתם נענו בשלילה.

בנוסף, עובדי העירייה משבשים את התנועה בעיר. העובדים מקיימים הפגנות במספר מוקדים בעיר. ברחוב קפלן ישנן כמה עשרות משאיות שחונות בצידי הדרך ובשל כך סגרה המשטרה את ציר קפלן - זוסמן לתנועה, עומסי תנועה כבדים מורגשים בכביש בגין בשני הכיוונים.

הלילה קבע בית המשפט כי מערכת החינוך בירושלים לא תושבת, והורה למערכת החינוך לפעול הבוקר כרגיל, ראש העיר ירושלים ניר ברקת ביקש להרחיב את ההשבתה גם למערכת החינוך אך כאמור בשל פנייה של משרד האוצר בוטלה ההשבתה. בעירייה הודיעו כי ימשיכו בהשבתה בשירותי העירייה.

צילום: גיל יוחנן - ynet

בין עיריית ירושלים למשרד האוצר מחלוקת באשר להעברת 800 מיליון שקלים לתקציב עיריית ירושלים.

בהודעת חברת סיטיפס נאמר: "עקב שביתת עיריית ירושלים והצטברות אשפה החוסמת את המסילות כך שרכבות אינן יכולות לעבור באזור מחנה יהודה, הרכבת הקלה פועלת כעת בין התחנות חיל האוויר (פסגת זאב) ושער שכם ובין התחנה המרכזית לתחנת הר הרצל, בשלב זה אין שירות בין התחנה המרכזית לשער שכם (רחוב יפו).

עוד נאמר בהודעת החברה: "סיטיפס פנתה לעיריית ירושלים בבקשה לפנות את הזבל מהמסילה על מנת שנוכל להשיב את תנועת הרכבת לסדרה, עד כה דבר זה לא בוצע".

במשטרת ירושלים מציינים כי המשטרה ערוכה לאורך צירי התנועה והצירים בכניסות לעיר ופועלת להסדרת והכוונת התנועה לצירים חלופיים.

בהודעת המשטרה נאמר: "המשטרה מדגישה כי לצד קיום חופש המחאה פועלת המשטרה למען שלומם וביטחונם של כלל הציבור וצמצום הפגיעה בשגרת חיי התושבים ולפיכך תפעל בנחישות כנגד כל גורם שיפר את הסדר ולא ישמע להוראות השוטרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר