מחאה על השביתה

חברי סיעת 'ירושלמים' פרשו מהקואליציה של ברקת

שלושת חברי סיעת ירושלמים הודיעו הבוקר כי הם פורשים מהקואליציה העירונית בראשותו של ניר ברקת במחאה על השבתת גני הילדים היום כחלק מהשביתה של העירייה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ברקת מפגין השבוע (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

כבר לא קואליציה מושלמת: סיעת "ירושלמים" פרשה מהקואליציה במועצת עיריית ירושלים, בעקבות המחלוקת עם ראש העיר ניר ברקת סביב השבתת מערכת החינוך בעיר כחלק מהשביתה בירושלים במחאה נגד משרד האוצר.

הסיעה כוללת שלושה חברים. לאחר הפרישה, נותרו 26 חברים בקואליציה של ראש העירייה ניר ברקת, מתוך 30 חברי מועצה.

"שביתת גני הילדים היום היא לא חוקית ולא מוסרית" כתבו חברי הסיעה בדף הפייסבוק הרשמי. "ניר ברקת ועיריית ירושלים דורסים פה ברגל גסה את ההורים בירושלים, והשביתה הפראית אתמול והיום היא פשוט שערוריה. הצפצוף הבוטה על צו בית המשפט הוא צעד נוסף במסע הבחירות של ברקת על חשבון תושבי העיר".

"יש גבול. סיעת ׳ירושלמים׳ תמיד עמדה לצד תושבי העיר, ואיננו יכולים לתת יד לפגיעה בכם, נבחרנו בשביל לשרת את התושבים, ועל כן כמחאה אנו יוצאים מהקואליציה העירונית. ניר ברקת שכח שהוא אמור לעבוד בשביל ירושלים - ולא ירושלים בשבילו. אנחנו כאן כדי להזכיר לו מהו סדר העדיפויות הנכון והשפוי", כתבו חברי הסיעה כשהם מוסיפים כי הם "קוראים לכל מפלגות הקואליציה להצטרף אלינו ולעצור את הביזיון על חשבון תושבי ירושלים".

מלשכת ראש העיר ברקת נמסר כי "הפרישה של אנשי כחלון מסיעת ירושלמים חסרת כל משמעות, לברקת קואליציה רחבה ויציבה של 27 מתוך 31 חברים והיא תסתדר מצויין גם ללא סיעתו של כחלון-עזריה. חבל שפעילי כחלון בעיר מעדיפים את האינטרס הפוליטי הקטן על פני התמיכה בירושלים.

"סביב המאבק לעתידה של ירושלים מאוחדים חברי העירייה יחד עם ההסתדרות, וועדי ההורים והמינהלים הקהילתיים בחזית אחידה עד שנבטיח תקציב ראוי לבירה והורדת הנטל הכלכלי מההורים".

כזכור, היום ג', היום השלישי של השביתה בעיריית ירושלים, כאשר לערימות האשפה והכאוס התחבורתי בבירה, יצטרפו גני הילדים העירוניים לשביתה ולא יפעלו היום. מפעילי צהרוני ציל"ה הודיעו כי גם הם ממשיכים בשביתה.

מעיריית ירושלים נמסר כי "לנוכח הודעת ההסתדרות וארגון עובדי עיריית ירושלים על קיומן של אסיפות הסברה לסייעות בגני הילדים העירוניים, לא תתאפשר הפעלתם של גני הילדים העירוניים בירושלים. מערכת החינוך המיוחד תפעל כסדרה. שירותי העירייה ברחבי העיר ימשיכו להיות מושבתים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר