סוף לצחנה

ניר ברקת סיים את השביתה בירושלים; באוצר חוגגים: '1-0'

לאחר שלושה ימים בהם סבלו תושבי ירושלים מצחנת אשפה, הודיע ראש העיר ניר ברקת על סיומה של השביתה בעיר, זאת לאחר שיחה שקיים עם ראש הממשלה בה הוזמן לישיבת הממשלה (חדשות)

ירושלים. בימים האחרונים נערמה האשפה ברחבי העיר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

לאחר שלושה ימים בהם סבלו תושבי ירושלים מצחנת אשפה שהלכה ונערמה ברחבי העיר, הודיע הערב (שלישי) ראש העיר ניר ברקת על סיומה של השביתה בעיר, עליה הכריז כחלק ממאבק שהוא מנהל מול משרד האוצר. סיום השביתה מגיע לאחר שיחת טלפון שקיים ברקת על ראש הממשלה.

באוצר חוגגים:

בהודעת עיריית ירושלים נאמר כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו, התקשר הערב לראש העיר ירושלים ניר ברקת, וביקש ממנו לסיים את השביתה, וכן הזמין אותו לישיבת הממשלה הקרובה ביום ראשון, במטרה לסייע ולמצוא פיתרון ראוי לתקציבה של ירושלים".

ניר ברקת ונתניהו. ארכיון (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

לפי העירייה, "ראש העיר נענה לבקשתו וסיכם עם שותפיו למאבק - הנהלת העיר, ההסתדרות בירושלים, ארגון ההורים העירוני, והמינהלים הקהילתיים על הפסקת העיצומים במטרה לאפשר ברוח טובה לסיים את המשבר".

ראש העיר ניר ברקת מסר הערב: "אני מודה לראש הממשלה שהחליט לקחת אחריות ולהתערב ולהביא את הסוגיה לפתחה של ממשלת ישראל כדי להביא פיתרון שיבטיח את עתידה של ירושלים. כמו כן אני רוצה להודות לשר לענייני ירושלים זאב אלקין על מעורבותו".

האשפה בירושלים (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ברקת הוסיף כי "אין לנו דרך אחרת, רק להצליח. נמשיך לעמוד על המשמר כדי להבטיח שתושבי ירושלים יקבלו את המגיע להם. כולי תקווה שהתערבותו של ראש הממשלה, ורצון טוב של הממשלה ובמיוחד של שר האוצר כחלון ומשרדו יביאו לפריצת דרך לחיזוקה וביצורה של ירושלים גם בעתיד".

כזכור, בימים האחרונים יצאה עיריית ירושלים לשביתה, זאת כמחאה נגד צעדי משרד האוצר. בהודעה שפרסמה העירייה פורטו הסיבות לשביתה: "בעקבות סירוב משרד האוצר לסייע לירושלים, העירייה תיאלץ לבצע קיצוץ רוחבי שמשמעותו פיטורי אלפי עובדים בכל העיר, וקיצוץ משמעותי בתמיכות במוסדות התרבות, הספורט, הרווחה והחינוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר