בקרוב אצלכם? נעלי הריצה הראשונות בתלת מימד

הספורטאי אליוד קיפצ'וגה, האלוף האולימפי ובעל התוצאה השנייה בטיבה בריצת מרתון, ירוץ לראשונה עם נעליים של נייקי בעלי הדפס תלת מימד. אז מה היתרון המשמעותי? (Men)

(צילום: נייקי)

הספורטאי אליוד קיפצ'וגה, האלוף האולימפי ובעל התוצאה השנייה בטיבה בריצת מרתון, ירוץ לראשונה עם נעליים של נייקי בעלי הדפס תלת מימד. הריצה הראשונה עם הדגם החדש של נייקי מתקיימת במהלך מרתון לונדון.

החלקים העליונים של הנעל, שבדרך כלל עשויים מבד, הוכנו הפעם מפלייפרינט, חומר מיוחד שמאפשר לחברה לייצר הדפסה בטכנולוגיית תלת מימד.

(צילום: נייקי)

נייקי לא הראשונה שמדברת על הכנסת טכנולוגיית תלת מימד לענף ההנעלה. אדידס חשפה כבר ב-2016 הצעה לגגם בהדפסת תלת מימד, אולם לפי נייקי, זו הפעם הראשונה שבה ייעשה שימוש בדגם שכזה.

בחברה טוענים כי לאחר מסע ארוך לבניית הנעל, הם הצליחו להגיע לנעל הקלה והמהירה בעולם. קיפצ'וגה עצמו, היה מעורב בשלבי בניית הנעל החדשנית, ואישר כי הדגם הסופי איתו ירוץ קל משמעותית מנעלי ריתה איתם התמודד בעבר.

(צילום: נייקי)
(צילום: נייקי)

"היתרון של טכנולוגיית התלת מימד, הוא בדינמיות שמתאפשרת לייצרן. בעוד שבנעל סרוגה או שעושה שימוש בבדים ארוגים יש חיכוך בין המרקמים, בטקסטיל מודפס יש פוטנציאל גדול יותר להכללה מדויקת" אמרו בנייקי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר