"אין משמעות"

פרקליט המדינה דוחה את טענת עד המדינה במשפט בניזרי

פרקליט המדינה שי ניצן דוחה את טענות עד המדינה משה סלע שמצהיר בימים אלו כי שיקר במהלך המשפט נגד השר לשעבר בניזרי ואומר: "אולי הוא רוצה להסיר מעליו את סטיגמת ה'מוֹיסר" (משפט)

קובי רוזן | כיכר השבת |
שלמה בניזרי ושי ניצן (צילום: פלאש 90)

במשך כחודש ימים מרבה עד המדינה משה סלע להתראיין בכלי התקשורת ולטעון כי שיקר במהלך המשפט שהתנהל נגד השר לשעבר הרב שלמה בניזרי, סלע אף עבר בדיקת פוליגרף ונמצא דובר אמת. אך כעת, פרקליט המדינה שי ניצן מצנן את ההתלהבות ואומר כי אין לכל טענותיו שום משמעות.

בראיון ל'מקור ראשון' טוען ניצן: "זה לא המקרה הראשון שזה קורה. סלע קיבל טובת הנאה והבטיח להעיד אמת, וגרסתו במשפט נתמכה בסיועים וראיות שחיזקו את דבריו. שלושה שופטים האמינו לו וקבעו שהוא דובר אמת. אחרי עשר שנים, כשאימת הדין כבר איננה על ראשו, הוא מכריז בתקשורת ששיקר. יכולות להיות לכך סיבות רבות".

לדבריו: "אולי הוא רוצה להסיר מעליו את סטיגמת ה'מוֹיסר' או שהוא רוצה להתפייס עם מי שהעיד נגדו. למה להאמין לו כעת? אין להכרזתו הנוכחית כל משמעות. שמעתי בתקשורת שהשר לשעבר בניזרי התייעץ עם מקורביו והחליט לא להגיש בקשה למשפט חוזר. נדמה לי שזה מדבר בעד עצמו".

בהמשך הראיון התייחס פרקליט המדינה ניצן למשפטו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי במהלך שנות ה-90, כאשר ש"ס יצאה בקמפיין ענק נגד מערכת המשפט וטענה כי הסיבה לניהול המשפט נגדו היא 'רדיפת מזרחיים'. פרקליט המדינה טוען כי מדובר בשטויות ומביא הוכחות לבכירים שאינם בני עדות המזרח שנכנסו לכלא.

לדבריו: "בזמנו, סביב פרשת דרעי, טענו שאנחנו נגד הספרדים. שטויות. הירשזון שנשלח לכלא הוא ספרדי? רמון ספרדי? מביך אותי שאני נאלץ לומר בכלל את הדברים. העמדנו לדין ראש ממשלה מ'קדימה' והגשנו כתבי אישום נגד אחרים שסרחו, מימין ומשמאל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר