העביר כתובת

אורן חזן החליט: אתמודד לראשות העיר ת"א

ח"כ אורן חזן העביר את כתובתו מאריאל לתל אביב בשל רצונו להתמודד בבחירות המתקרבות על ראשות העיר כנגד ח"כ סתיו שפיר. חזן: יש עליי לחצים גדולים להתמודד" (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

הקרב על ראשות תל אביב: ח"כ אורן חזן (הליכוד) העביר את כתובתו לעיר תל אביב כפי שמחייב החוק כי על המועמד להעביר כתובת למקום ההתמודדות חצי שנה קודם הבחירות.

על פי הדיווח הבוקר (שישי) ב'ידיעות אחרונות' ח"כ אורן חזן מתעתד להתמודד על ראשות העיר תל אביב. ראש העיר המכהן רון חולדאי, כבר הצהיר כי יתמודד לקדנציה נוספת.

לפני כשבועיים בעקבות הדיווחים, כי ח"כ סתיו שפיר מהשמאל תתמודד לראשות העיר צייץ חזן: "אסור לתת לשמאל קיצוני להשתלט על עיר כמו תל־אביב. אם סתיו שפיר תתמודד, היא תמצא אותי מולה כאלטרנטיבה שפויה. אסור להפקיר עיר כה חשובה וכה מרכזית בחיים הכלכליים והתרבותיים של מדינת ישראל בידיים לא אחראיות".

ב"ידיעות אחרונות" דווח כי בימים האחרונים העביר ח"כ חזן במשרד הפנים את כתובתו מעיר מגוריו אריאל לדירה בשכונת כפר שלם בתל־אביב, שבה גרים כרגע מכריו. כפר שלם, הממוקמת בדרום העיר, נודעה במשך שנים ארוכות כשכונת מצוקה. בחודשים האחרונים הביע חזן הזדהות עם תושבי דרום העיר הקוראים לסלק מאזור מגוריהם את המסתננים.

מלבד ח"כ אורן חזן גם השר אופיר אקוניס שוקל להתמודד לראשות העיר תל אביב. ההערכה הוא כי השניים לא יתמודדו ראש בראש. המועמד שיקבל את תמיכת הליכוד יתמודד עד הסוף.

חזן עצמו הגיב לאפשרות כי יתמודד: "מופעלים עליי לחצים כבדים להתמודד לראשות העיר תל־אביב. אני עורך בדיקות ובהחלט שוקל זאת בכובד ראש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר