הסכם הגרעין

"אנשי טראמפ שכרו חוקרים ישראלים להכפיש את אובמה"

המגזין הבריטי "אובזרבר" חושף, כי יועציו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ שכרו חברת ריגול ישראלית בכדי שתאסוף מידע מביך על בכירים בממשל אובמה שהיו קשורים בהסכם הגרעין עם איראן (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
טראמפ ואובמה (צילום מסך / מתוך "פוקס 10")

המגזין הבריטי "אובזרבר" חשף הערב (מוצ"ש), כי עוזריו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שכרו בשנה שעברה את שירותיה של חברת ריגול ישראלית בכדי שתאסוף מידע מביך על בכירים לשעבר בממשל ברק אובמה. בכירים שהיו מעורבים בגיבוש הסכם הגרעין עם איראן, הסכם אותו טרמאפ מאיים - שוב ושוב - לבטל.

על פי הדיווח, בשנה שעברה יצרו יועצי טראמפ קשר עם חברת הריגול הישראלית בכדי שזו תשיג "חומר מלוכלך" על בן רודס, מי שהיה אחד מבכירי היועצים של אובמה.

בעיתון ציטטו מקור שטען כי: "הרעיון היה שעוזרים לטראמפ יזרעו ספקות סביב מי שמילאו תפקיד מרכזי בשיווק ההסכם וכך יקלו את הפרישה ממנו".

בן רודס אמר בתגובה, כי "לחפור בחיפוש אחר לכלוך על משהו רק משום שמילא את תפקידו המקצועי בבית הלבן זה דבר מפחיד ברודנותו לעשות".

יצוין, כי החוקרים הפרטיים התבקשו ליצור קשר עם עיתונאים תמכו בהסכם ולבדוק האם קיבלו הדלפות ממשל אובמה, בין העיתונים שהוזכרו בדיווח היה העיתון הישראלי 'הארץ'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר