ספיישל שבועות

7 עוגות גבינה (אחת פרווה) שוות שיככבו אצלנו בחג

עוגה ללא אפייה, עוגה מ-3 מרכיבים בלבד ואחת שאף אחד לא יחשוד שהיא פרווה לגמרי. 7 עוגות גבינה שיעשו לנו את החג (מתכונים לשבועות, אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |

עוגת גבינה ללא אפייה עם קומפוט פטל

נחשו מה? ובכן, אין צורך בתנור כדי להתארגן על עוגת גבינה מוצלחת שתרשים את כולם. מה כן? ביסקוויטים, גבינת שמנת וקומפוט פטל פשוט. במילים אחרות, זה אחד הקינוחים הכי קלים שתכינו אי פעם.

>> למתכון

עוגת גבינה בציפוי קצפת ומלית אוכמניות

עוגת גבינה בסיסית של השפית מורן פינטו - התוספות עליכם.

>> למתכון

עוגת גבינה מ-3 מרכיבים בלבד

ללא ספק, זה אחד המתכונים שהצליחו לסחוף את הרשת - ובצדק. שפית היוטיוב אוצ'יקרון פרסמה את המתכון לעוגת גבינה עם 3 מרכיבים בלבד, שצבר 7.6 מיליון צפיות בזכות התוצאה המרשימה: עוגה רכה וטעימה שכל אחד יכול להכין.

>> למתכון

עוגת גבינה יפנית אוורירית ורכה

מדריך וידאו שלב אחר שלב להכנת עוגה עדינה, במרקם שמזכיר מאוד ענן צמר גפן מתוק - רכה, לחה ואוורירית, שקשה להסתפק רק בפרוסה אחת.

>> למתכון

עוגת גבינה עשירה בציפוי אוכמניות - פרווה

אל תגלו לאף אחד, אבל עוגת הגבינה הזו פרווה לגמרי - ונותנת פייט ראוי לאחיותיה החלביות. קינוח מעולה לחג מקטגוריית "מתוק וממש לא מושחת" בטעם עשיר ובלתי מתפשר.

>> למתכון

עוגת גבינה קלאסית אפויה

שירן דיקמן מהבלוג pretty simple sweet עם עוגת גבינה מרכיבים בסיסים ובלתי יומרניים, מהסוג שיגרום לאנשים לשלוף דף ועט - כאלה אנחנו, אולד סקול - ולבקש מכם מתכון. תתחילו לשנן.

>> למתכון

עוגת גבינה אפויה על בסיס שמרים

שידוך קולינרי מענג בין עוגת גבינה לעוגת שמרים במרקם מוס אוורירי ונימוח. בסיס השמרים מאזן את מתיקות העוגה והמלית חלקה ונמסה בפה.

>> למתכון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר