"יוסי דייטש מועמד ראוי"

ליצמן הודף את הביקורת נגדו: 'יש לי זכות להביע את דעתי'

סגן השר ליצמן הודף את הביקורת נגדו על תמיכתו ביוסי דייטש ואומר כי אם דרעי וגפני מביעים את דעתם - גם לו מותר, אך מבהיר כי ההחלטה תתקבל לפחות חודשיים לפני הבחירות (חרדים, בארץ)

סגן השר יעקב ליצמן (צילום: פלאש 90)

לאחר שיצא בהודעה רשמית כי תמיכתו נתונה קודם כל למועמד חרדי בירושלים, כשכוונתו למועמדותו של יוסי דייטש, הודף סגן שר הבריאות יעקב ליצמן את הביקורת נגדו ומבהיר כי התמונה עדיין לא ברורה וכי עד חודשיים לפני הבחירות לא יתקבלו החלטות.

במהלך השתתפותו בחגיגת יום הולדת ליועצו יעקב איזק, נשאל סגן השר ליצמן על תמיכתו במועמדות יוסי דייטש בירושלים והביקורת נגדו ואמר: "שמעתי שיש ביקורת נגדי שהודעתי שאני תומך במועמד חרדי, קודם כל זכותי להביע את דעתי, אם דרעי יכול להגיד במי הוא תומך ואם גפני יכול להגיד במי הוא תומך, גם לי מותר".

באשר לפגישתו עם ראש הממשלה, אמר ליצמן כי "כולם באו לראש הממשלה להגיד מי לא, אני היחיד שבאתי לומר מי כן".

ליצמן סירב לפרט את תוכן שיחתו אם ראש הממשלה ומה שמע בה מצדו של נתניהו אך רמז כי עמדתו שהובאה גם בפני ראש הממשלה הינה שאם יהיה מועמד חרדי יש לו עדיפות.

ליצמן שב והתייחס לביקורת נגדו ואמר: "אני לא אומר לדרעי לאן ללכת ולא אומר לגפני לאיזה אירועים ללכת אז שלא יגידו לי לאן ללכת".

עם זאת, הבהיר סגן השר ליצמן כי "התמונה עדיין לא ברורה, ההחלטה תתקבל לפחות חודשיים לפני הבחירות, יש עוד זמן". ליצמן הוסיף ואמר כי "דייטש בהחלט מועמד ראוי וצריך למצות את האופציה החרדית ולהחליט יחד", אך הוא חזר וסייג כי "התמונה עדיין לא ברורה וההוראות הם שעד חודשיים לפני הבחירות לא תהיה החלטה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר