חיסון נגד חצבת

המועצה האזורית שומרון נגד משרד הבריאות: תעלול יח"צני זול

במועצה האזורית שומרון זועמים על משרד הבריאות והמכתב ששלח אתמול לתושבי איתמר בדרישה להתחסן נגד חצבת ולא ייאסרו או ייקנסו: "תעלול יחצני זול על גבי התושבים" (בריאות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מנחם ברודי)

במועצה האזורית שומרון הגיבו הבוקר (רביעי) לאיומי משרד הבריאות על תושבי הישוב איתמר להתחסן בדחיפות מפני מחלת החצבת ואמרו כי זהו תעלול יחצ"ני זול על גבם של תושבי איתמר.

"חשיבות השמירה על בריאות הציבור, הילדים והטף, בראש מעיינינו. לכן, על אף שאין זה מתפקידה של המועצה, פנתה היום מחלקת הבריאות של המועצה עם הנחיות בנושא לתושבים, ובבקשה להתחסן. עם זאת ברצוננו להדגיש למען הסר ספק: על פי הידוע לנו רוב מוחלט של תושבי איתמר מחוסנים ולא כפי שמשתמע מהמכתב שנשלח", טוענים במועצה.

"המכתב הדרקוני אותו מיען משרד הבריאות לתושבים - ומיד לאחר מכן הפיץ לתקשורת - אין בו דבר מלבד תעלול יחצני זול על גביהם של תושבי איתמר" מאשימה המועצה האזורית שומרון, "אנו מצפים ממשרד הבריאות, האחראי על הנושא, לפעול לעצירת התפרצות המחלה ולא להסתפק בכתיבת מכתבים וראיונות לתקשורת".

במועצה מצהירים כי בכל מקרה תמשיך לפעול בשיתוף פעולה עם משרד הבריאות, על מנת לדאוג לבריאות תושביה. "המועצה קוראת למעטים שטרם קיבלו חיסון להגיע להתחסן, וקוראת למשרד הבריאות לפעול לעצירת התפרצות המחלה לאלתר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר