היום יום הולדת

ליצמן, ברקת וחברים חגגו עם יעקב איזק • תיעוד מיוחד

אנשי תקשורת, אישי ציבור וחברים חגגו יום הולדת בהפתעה ליועץ התקשורת יעקב איזק • נאמו, בירכו ונחשפו בצורה נדירה: סגן השר ליצמן, ראש העיר ברקת וסגנו יוסי דייטש • צפו (אנשים)

איזק וברקת באירוע (צילום: כיכר השבת)

אנשי תקשורת, אישי ציבור וחברים התכנסו אמש (שלישי) במסעדת 'פסקדוס' בירושלים לחגיגת יום הולדת בהפתעה ליועץ התקשורת יעקב איזק, וזכו לרגעים נדירים של גילוי לב לא רגיל כאשר בפעם הראשונה, איזק מצד אחד והבוס מעיריית ירושלים, ראש העיר ניר ברקת, מצד שני, נחשפו בפן האישי וחלקו עם החוגגים מה הם חושבים על התפקיד ועל סיום הקדנציה.

ברקת ואיזק בנאומי הפרידה

בין המשתתפים בחגיגה: סגר שר הבריאות יעקב ליצמן וכל צוות הלשכה - חיים יוסטמן, מוטי בבצ'יק, אבי דז'דק ויעקב טסלר, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש, ישעיהו ארנרייך חבר מועצת עיריית בית שמש, הרב יוסף שווינגר מנכ"ל המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים.

כמו כן השתתפו בשמחה: היועץ האסטרטגי אברמי קרויזר, אבי מימרן, יוסי רוזנבוים, יצחק נחשוני, שיקי מנדל, יענקי ביכלר, יום טוב ביכלר, אברהם דוב גרינבוים, חיים אילוז, טוביה פריינד, דוד עמר, יוסף חיים כלף, מני גירא שורץ, גואל ועקנין וחונה דייטש.

תחילה היה זה סגן השר יעקב ליצמן שהפתיע את איזק ונכנס לחגיגה תוך שהוא מצהיר בחיוך כי "עכשיו אני רואה מי החברים שלך. ליצמן בירכו בחמימות ב"בן ארבעים לבינה", וציין בפני משתתפים כי "עד היום אני לא מכיר אותו".

סגן השר ליצמן וה"חברים" של איזק

ראש העיר ניר ברקת נשא נאום פרידה ארוך לקראת המעבר למישור הארצי ועזיבת עיריית ירושלים. בנאומו, הגדיר את איזק כ"קוסם", "גאון" ו"חבר אמת" והודיע בחגיגיות: "נמשיך לעבוד יחד", תוך שהוא מאחל לכל אחד יועץ נאמן כמו איזק.

איזק מצדו החזיר בנאום תודה לברקת על למעלה מעשור של עבודה משותפת כשהוא מציין, בכובעו כיועץ תקשורת, את דאגתו של ברקת למען ירושלים.

חגיגת יום הולדת לאבי מימרן באמצע נאומו של יוסי דייטש

סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש ציין את חברותו של איזק עמו ואת המשימות הרבות שהצליחו להוביל יחד בעירייה תוך שהוא אולי רומז על העתיד: "יש לנו עוד כמה משימות יחד למען כמה חסידויות ולמען הציבור".

נאום הברכה של דייטש נקטע בשנית...

מי שסייע בליווי מוזיקלי במהלך האירוע היה איש החסד חונה דייטש שהפתיע בסלסולים לשיר "שבחי ירושלים" לכבודו של ראש העיר ניר ברקת.

חונה דייטש מסלסל "שבחי ירושלים"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר