ליברמן החליט

בתוך שלושה חודשים: גלי צה"ל עוברת לירושלים

שר הביטחון אביגדור ליברמן החליט כי תחנת השידור הצבאית תעבור בתוך שלושה חודשים לירושלים. נשיא המדינה: "אני שמח ש'הבית של החיילים' עולה לשדר מליבה של מדינת ישראל, ירושלים" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: קובי גדעון, פלאש 90)

שר הביטחון ויו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן החליט הבוקר (ראשון) כי בתוך שלושה חודשים תחנת השידור הצבאי 'גלי צה"ל' תעבור לבניין חדש ובירושלים.

בית גלי צה"ל החדש יוקם במתחם בית החייל המתחדש בירושלים, שישנה את פניו ויהפוך לקריה ביטחונית, שבה יוקמו גם לשכת הגיוס החדשה, בית לחיילים בודדים ועוד.

נשיא המדינה ראובן ריבלין התייחס להחלטת ליברמן ואמר: "אני שמח ש'הבית של החיילים' עולה לשדר מליבה של מדינת ישראל, ירושלים. כך ראוי שיעשה באשר לגופים רבים, כמו משרדי הממשלה שלנו במדינת ישראל, ואני מקווה שצעד זה יוביל להעתקת שידוריהם של כל כלי התקשורת בישראל, ובראשם גופי השידור הציבורי, לירושלים.

"שר הביטחון שם סוף לשאלה 'מה בוער?' באשר לצעד המתבקש ואין מבורך מהעיתוי הנוכחי, עת הכניסה לירושלים מחדשת פניה וירושלים עולה על הגל. אין לי ספק שגלי צה"ל מירושלים תמשיך להוות בית לשידור ציבורי איכותי, מרענן, הוגן ומאתגר לטובת הציבור בישראל".

ליברמן אמר הבוקר כי: "עם כניסתי לתפקיד שר הביטחון, החלטתי שגלי צה"ל, כתחנת השידור הציבורי המובילה בישראל, חייבת לשדר מירושלים בירתנו. היום אני שמח לבשר שהרכבת הזאת יצאה לדרך. עד להקמת מבנה הקבע של התחנה בתוך כ-3 שנים, מהדורות החדשות והתוכניות יעברו בהדרגה לאולפנים הקיימים. נמשיך לחזק את ירושלים בכל דרך."

מפקד גלי צה"ל שמעון אלקבץ: "מקומו הטבעי של השידור הציבורי הוא בבירת ישראל. בתחנות גלי צה"ל וגלגלצ משרתים חיילים וחיילות מכל רחבי הארץ, המשקפים את פניה של מדינת ישראל על כל גווניה. נמשיך להיות הבית של החיילים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר