לקראת הכרעה מוניציפלית

רבני 'דגל' בירושלים לגפני: זה המועמד שיקבל את תמיכתנו

ב'דגל התורה' מעלים הילוך לקראת קבלת הכרעות. גפני נועד עם רבני 'דגל' ירושלים לדיון במי צריכה המפלגה לתמוך ונפגש עם יוסי דייטש • במקביל, ח"כ מקלב נפגש עם ראש עיריית בית שמש (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מקלב ואבוטבול בכנסת, גפני ורבני 'דגל' (באדיבות המצלם)

ב'דגל התורה' הארצית העלו השבוע הילוך באשר להכרעות העומדות בפני הסיעה בנושא הבחירות המוניציפליות הקרובות.

חברי הכנסת משה גפני יו"ר התנועה ולצידו ח"כ אורי מקלב קיימו השבוע סבב פגישות מרתוניות, הן עם מועמדים שונים בערים ירושלים, בית שמש ואלעד, והן עם רבנים ועסקנים על מנת לשמוע את עמדתם כאשר הכל יובא בסוף להכרעת גדולי ישראל.

ביום שלישי בשעות הערב נפגשו חברי ועדת הרבנים של 'דגל התורה' בירושלים, הגאונים רבי דוד כהן ראש ישיבת חברון ורבי ברוך סולובייצ'יק, עם יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, לדיון נוסף בנושא הבחירות לראשות העיר ירושלים.

גפני בפגישתו השבוע עם רבני 'דגל' בירושלים

ל"כיכר השבת" נודע כי חברי ועדת הרבנים אמרו לגפני כי כיום קיים קיפוח גדול כלפי הציבור הליטאי המהווה את רוב בניו ומניניו של המגזר החרדי בעיר.

"בשנים האחרונות סבלנו מאפליה קשה הן במוסדות חינוך והן בהקצאות שטחי ציבור לבתי כנסת וישיבות כמו גם הבעיות בשכונות המתחרדות", ציינו הרבנים.

"המועמד שיענה לדרישה להשלים את הצרכים המקופחים יקבל את התמיכה שלנו", הצהיר הגאון רבי דוד כהן.

גפני, שהינו שותף מלא לדרישות הללו, הודיע כי יפנה לכל אחד מהמועמדים לראשות העיר ויציג לו את עמדתה הברורה של 'דגל התורה' בעניין. "על המועמדים להכיר בגודלינו היחסי בעיר הבירה ולפעול על פי הנתונים האמיתיים", אמר גפני.

מקלב ואבוטבול בכנסת, השבוע

במקביל, נפגש אתמול ח"כ גפני עם יוסי דייטש, המועמד החרדי הצפוי לראשות העיר, ושמע ממנו כי להערכתו אם כלל הציבור החרדי יתמוך בו הרי שניתן לנצח ולכבוש את ראשות העיר.

גפני אמר כי יש לבדוק לעומק את ההיתכנות הזו שכן הדבר איננו ברור וכי לא בטוח שהציבור החרדי בשל לניסיון נוסף בירושלים.

יצויין כי כפי שדווח ב"כיכר השבת", לפני תקופה נפגש דייטש גם עם ח"כ אורי מקלב והציג בפניו את הנתונים באשר לאחוזי התמיכה בציבור החרדי במועמדותו.

במקביל לכך, נועד ח"כ אורי מקלב בכנסת עם ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול בנוגע למשא ומתן בעיר בית שמש.

ל"כיכר השבת" נודע כי אבוטבול מוכן ללכת לקראת דגל התורה ולמלא את דרישותיה אולם בסיעה הליטאית מבקשים עדיין לדאוג גם ל'שלומי אמונים'.

"אם זה היה תלוי רק בנו היה אפשר לסגור הכל היום ולהודיע על תמיכה באבוטבול", אומר ל"כיכר השבת" גורם בכיר ב'דגל התורה'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר