השוואת יהודים לנאצים

מפגיני חמאס יופיעו במדי אסירי מחנות הריכוז

פרובוקציה מתוכננת שתמשוך תשומת לב עולמית: הפורעים מעזה שמתכוונים לחזור ולהסתער מחר על גדר הגבול עם ישראל, יעשו זאת כשהם לבושים במדי מחנות ההשמדה (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חלק מהפורעים. מוכנים עם המדים החדשים (צילום: 'החדשות' / מתוך פייסבוק)

במהלך מהומות יום השישי האחרון של הרמדאן המתוכננות למחר (שישי), על גדר הגבול בין עזה לישראל, מתכוונים הפלסטינים לנקוט בפרובוקציה מתוכננת.

לפי הפרסום ב'החדשות', רבים מהמתפרעים צפויים להופיע עם מדים הדומים לאלו של אסירי מחנות ריכוז שיצרו הנאצים בשואה, כדי להשוות בכך כביכול בין הסבל היהודי אז לבין הסבל של העזתים היום מידי היהודים עצמם.

מדים אלו כבר נתפרו והוכנו בהמוניהם במתפרות ברצועה, ואיתם מתכוונים המפגינים לצעוד לעבר גדר הביטחון ב'יום אל קודס' - כפי שמכנים באיראן את אירועי מחר.

במקביל, בצה"ל מתגברים כוחות ונערכים לתרחישים שונים, בהם הנחת מטעני חבלה. תקוות כוחות הביטחון הישראלים היא, כי לא יבואו מפגינים רבים לגדר ושאלו שכן יבואו לא ינסו לפגוע בחיילים או בגדר.

ברשתות החברתיות הפלסטיניות דווח היום, כי כבר הוכנו 1,500 עפיפוני תבערה והמספר צפוי עוד לגדול, זאת לאור הצלחתם להבעיר עשרות שריפות בדרום, בכל יום מימי השבוע האחרון.

מדי אסירי המחנות: הפרובוקציה הקיצונית - בירושלים (ארכיון כיכר השבת)

כזכור, לפני יותר משש שנים סערה ישראל לאחר שחוגים קיצונים ונטורי קרתא הפגינו בכיכר השבת בירושלים נגד המדינה, כשחלקם - בהם ילדים - היו לבושים במדי אסירי מחנות הריכוז.

המעשה המזעזע זכה לגינוי מצד כל גווני הקשת החרדית, ומרן הגר"ע יוסף זצוק"ל התייחס לכך באופן קשה בשיעורו השבועי, כשאמר: "יש אנשים שעושים מעשים שאסור לעשות, שתורתנו אוסרת לעשות. צריך להוקיע אותם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר