פרסום ראשון

לאחר המתיחות: מנכ"ל בתי הדין נפגש עם הרב הראשי

לאחר מתיחות ארוכה בין השניים, מנכ"ל בתי הדין הגאון רבי דוד מלכה, נועד לפגישה עם הרב הראשי, הגאון רבי דוד לאו, וזאת לאחר ששיגר מכתב התנצלות • פרסום ראשון (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ד לאו והרב דוד מלכה בפגישתם, היום (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: לאחר תקופה מתוחה, הגיע הבוקר (שני) מנכ"ל בתי הדין הגאון רבי דוד מלכה, לפגישה עם הרב הראשי, הגאון רבי דוד לאו, לקראת כניסתו לכהן כנשיא בתי הדין הגדול.

קודם לפגישה שיגר הרב מלכה מכתב התנצלות אל הרב הראשי, בו הוא כותב כי הוא "מביע את צערו על שהמינוי לכהונתו כמנכ"ל בתי הדין לא תואם מראש עם הרב הראשי".

הגר"ד לאו והרב דוד מלכה בפגישתם, היום

כמו כן כותב הרב מלכה כי "בתפקידו כמנהל בתי הדין יהיה אחראי אך ורק כלפי הנשיא המכהן ופשוט וברור שהוא כפוף להנחיות נשיא בתי הדין ולמדיניותו".

בפגישה עם הרב הראשי הודיע הגר"ד לאו כי הוא מקבל את דבריו של הרב מלכה וכי הוא מצפה לעבודה בשיתוף פעולה מתוך אמון מוחלט לטובת הניהול התקין של מערכת בתי הדין.

בנוסף כצעד בונה אמון סוכם כי נשיא בתי הדין ימנה יועץ בכיר למנכ"ל בתי הדין.

מכתב הפיוס

כזכור, לפני למעלה משלושה חודשים הודיע שר הדתות דוד אזולאי על מינוי הגאון רבי דוד מלכה לתפקיד מנכ"ל בתי הדין הרבניים, מינוי שחולל סערה בשל העובדה כי הגאון רבי דוד לאו, שיכנס לתפקיד נשיא בית הדין, לא עודכן במינוי ואף התנגד לו.

הגר"ד לאו והרב דוד מלכה בפגישתם, היום

אלא שלא די בכך, במשך שבועות ארוכים, הרב מלכה לא הגיע ללשכתו של הגר"ד לאו בכדי לקיים, כמקובל, שיחה ראשונה עם הנשיא הנכנס להם צפויה עבודה משותפת.

כעת, כאמור, לאחר מכתב הפיוס ששלח הרב מלכה, יצאה הפגישה אל הפועל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר